Kipa Skrevet 7. april 2003 #1 Del Skrevet 7. april 2003 jeg har fått mail om at mailen til deg er ikke sendt..der er bare det at jeg ikke har sendt noen mail til deg..ihvertfall ikke med mening, har en mistanke om virus..får beklage...!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 7. april 2003 #2 Del Skrevet 7. april 2003 Det går nok bra skal du se. Jeg får stadig virus-epost, men alt fjernes før jeg laster ned.. Dessuten scanner jeg alle maskiner for virus hver dag. Få tak i ett antivirusprogram og kjør gjennom maskinen din, slik at du i verste fall får bukt med problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 7. april 2003 #3 Del Skrevet 7. april 2003 Det er forresten ikke sikkert at mailen kom fra deg Kipa! Slike virusmailer sendes ofte ut med andre avsendere (som ligger f.eks på nettet eller i adresseboken til noen andre). Når mailen stoppet hos Gry, så vil du få meldingen om at den ikke er kommet frem.. fordi noen har knabbet adressen din og brukt den som avsender. Men scan PC-en din likevel du. Anbefaler deg å gå inn på http://housecall.trendmicro.com/ og scanne disken din online! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 7. april 2003 #4 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg er kunde hos Telenor. I tillegg til Norton Antivirus og brannmur sjekker Telenor all mail før de havner hos meg. Og der venter altså Norton for å se om Telenor har fusket. Lenge siden jeg har fått virusvarsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå