Jinx Skrevet 7. april 2003 #1 Skrevet 7. april 2003 Jeg må ha meg nye Spotec Sandaler, er det noen som vet om de kan bestilles på nett ??
Gjest female Skrevet 7. april 2003 #2 Skrevet 7. april 2003 Jeg regner med det er Spotek sandaler du mener? De får du hos Friluftsmagasinet i Lier, www.magasinet.no.
Jinx Skrevet 7. april 2003 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2003 Lurte seg inn en R der.. Men du forstod jo hva jeg mente Takk...
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2003 #4 Skrevet 7. april 2003 Jeg regner med det er Spotek sandaler du mener? De heter spotec da.
Julie Skrevet 7. april 2003 #6 Skrevet 7. april 2003 Er dette gode sandaler? Skal ha nye til sommeren. Vurderer denne, samt en mod. fra Nike. Julie.
Jinx Skrevet 8. april 2003 Forfatter #7 Skrevet 8. april 2003 Ja dette er de beste.. De har blitt kåret som test vinner år etter år... Skal se om jeg finner en artikkel om det
Cupcake Skrevet 9. april 2003 #8 Skrevet 9. april 2003 Har nettopp fått Spotec sandaler gjennom jobben; for å bruke der, og jeg er veldig førnøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå