Gjest DDD Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Nå, nei, ikke nå, men for et år siden, så heklet jeg et sånn nett. Og så begynte jeg å montere det, men det tok så lang tid og var så bøkklete at jeg ga opp. Nå har jeg funnet det fram igjen, og så fikk jeg en lyys ide! Jeg kan jo sy den sammen istedenfor å hekle den sammen!! Det vil jo gå myyyye fortere!!! Men så er spm, - er dette fy-fy? Skal et heklet produkt også hekles sammen i moteringa? Eller kan jeg sy det sammen? Jeg skjønner jo at det spiller ingen rolle hva jeg gjør bare veska blir ferdig, det ser greit ut og den bli brukt, men det kunne være interessant å vite om det finnes noen uskrevne regler her. "dos and don'ts"
Gjest lissi32 Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Nei sy den sammen, har det noen betydning?? :O)
Gjest Frk Åberg Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Skjønner ikke at det skal spille noen rolle "offisielt" sett. Det morsomme med håndarbeid er jo at man kan blande teknikker og gjøre som man vil. Uansett er det du som skal bruke den, men jeg ville ikke hatt noen skrupler med å gjøre noe sånt hvis den skulle gis bort heller. Min regel er; så lenge det blir fint, er alt lov. Endret 19. oktober 2007 av Frk Åberg
Crash Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 Skjønner ikke at det skal spille noen rolle "offisielt" sett. Det morsomme med håndarbeid er jo at man kan blande teknikker og gjøre som man vil. Uansett er det du som skal bruke den, men jeg ville ikke hatt noen skrupler med å gjøre noe sånt hvis den skulle gis bort heller. Min regel er; så lenge det blir fint, er alt lov. Jeg har en annen regel: Så lenge det er gøy, er alt lov! Sy ivei, du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå