Carebear1 Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Altså, vi satt her og så på Hvem er hvem i går, 18. oktober, og på slutten av programmet var det jo ikke noe spenning igjen; deltageren har igjen tre identiteter, og en av dem vet han jo alt hva er. I tillegg har han et såkalt feilskjær. Med andre ord så vet vi jo alt DA at han MÅ vinne 1 million kroner!! Men hva gjør så dumme dumme programlederen?!?! Joda - han begynner å legge ut om at deltageren gambler, og diverese matematiske beregninger, og skal liksom lage spenning. HALLO!! Enhver idiot skjønner jo at deltageren ikke kan dumme seg ut nå!!! Argh - jeg blir så sinna Måtte bare få det ut - skjønner ikke at det går ann å lage noe så tragisk...
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Altså, vi satt her og så på Hvem er hvem i går, 18. oktober, og på slutten av programmet var det jo ikke noe spenning igjen; deltageren har igjen tre identiteter, og en av dem vet han jo alt hva er. I tillegg har han et såkalt feilskjær. Med andre ord så vet vi jo alt DA at han MÅ vinne 1 million kroner!! Han kan selvsagt ikke bruke feilskjæret sitt når han skal gjette på de to siste. Det hadde blitt for dumt, akkurat som du er inne på, og TVNorge har også skjønt såpass. Men jeg er helt enig med deg i at det er et ganske middelmådig program.
Carebear1 Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2007 Han kan selvsagt ikke bruke feilskjæret sitt når han skal gjette på de to siste. Det hadde blitt for dumt, akkurat som du er inne på, og TVNorge har også skjønt såpass. Men jeg er helt enig med deg i at det er et ganske middelmådig program. Det var ikke det jeg siktet til. Poenget var at deltageren tidligere i programmet, via et hjelpemiddel, hadde fått utpekt tre personer hvorav EN av disse helt sikkert var den ene identiteten. Så har han igjen totalt tre personer mot slutten av programmet; to av de tre han tidligere fikk utpekt er borte fordi de hadde andre identiteter; mao så VET han hva en av de tre som står igjen er. I og med at han har tre personer igjen, så kan han jo bruke feilskjæret sitt fremdeles; brukes det på en av de to han IKKE vet hva er, så har jo svaret uansett om han bommer eller ikke! Uff; vrient å forklare, synes uansett det var så utrolig håpløst
Abraxas Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 (endret) ..... Endret 21. juni 2009 av Abraxas
Carebear1 Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2007 Skjønner akkurat hva du mener Melania, satt selv og ble helt svett av Juritzens utlegninger, når det var helt klart at fyren kom til å vinne en million. Mest sannsynlig var det vel et desperat forsøk på å skape spenning likevel. Huff ja, utrolig at det er mulig å være så tett
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 Hele greia er jo helt på trynet! Trodde de som er med kledde seg i antrekk, og hadde tilbehør som var typisk for ulike yrker, for å lure de som er der for å finne ut hvem som er hvem. Jeg så at ei dame hadde på seg pentagramsmykke og "alternative" klær. Da tenkte jeg at hun sikkert ikke var healer, klarsynt eller hva de skulle fram til. For det er for åpenlyst... Men joda. Hun var det! De andre hadde også kjennetegn som gjorde de lett å kjenne igjen. En eks-kriminell så stereotyp bad-ass ut... Det blir for dumt. Skulle heller vært sånn at den eks-kriminelle hadde på seg pentagram og alternative klær, og healer/klarsynt dame skulle sett gangster ut. Da blir spillet vanskeligere, og flere folk skjønner at de ikke bør dømme folk etter utseendet.
Gjest marihan Skrevet 19. oktober 2007 #7 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg så bare den første halvtimen.. enig at det er et dårlig konsept. Men forresten vant han 1 million?? Og hvem av de var det som hadde slanket seg 50 kilo??
Grissini Skrevet 19. oktober 2007 #8 Skrevet 19. oktober 2007 Ja, han vant 1 mill. Hun mørke med ganske mye og tung sminke, var slankedronningen.
Gjest antigartner Skrevet 19. oktober 2007 #9 Skrevet 19. oktober 2007 Dette reagerte jeg også på. Alle seerne måtte jo forstå at han som gjettet yrker hadde klart å ressonere seg fram til hvilke yrker de tre siste hadde, i og med at han løste oppgaven på den måten han gjorde. Det var jo helt tragisk av Juritzen å begynne å snakke om gambling på det tidspunktet. Det var nesten så jeg begynte å lure på om jeg hadde gått glipp av noe, og at det var lagt inn en form for "juksedeltakere" og "jukseyrker" blant kandidatene, altså at det var deltakere som ikke hadde noen av yrkene eller yrkesalternativer som ingen av deltakerne passet inn i.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #10 Skrevet 21. oktober 2007 synes det var trist forje uke,hun som var der forsto ikke at hun måtte bruke feilskjeret da det var 3 igjen. så hun tok feil og mista 1 mill.
Gjest Advena Skrevet 21. oktober 2007 #11 Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Men hva gjør så dumme dumme programlederen?!?! Joda - han begynner å legge ut om at deltageren gambler, og diverese matematiske beregninger, og skal liksom lage spenning. HALLO!! Enhver idiot skjønner jo at deltageren ikke kan dumme seg ut nå!!! Argh - jeg blir så sinna Det er jo hans jobb å skape spenning og gjøre et ellers kjedelig program (ja, jeg liker det heller ikke) litt mer intressant. Kanskje han også måtte dra ut tiden. Det vet vi ikke. Liker Arve, jeg. Edit: Skriveleif. Endret 26. oktober 2007 av Advena
Carebear1 Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 22. oktober 2007 Det er jo hans jobb å skape spenning og gjøre et ellers kjedelig program (ja, jeg liker det heller ikke) litt mer intressant. Kanskje han også måtte dra ut tiden. Det vet vi ikke. Liker Arne, jeg. Det kan godt være han fikk beskjed om å hale ut tiden, men tviler egentlig, da programmet var noen minutter lengre enn det pleier å være. Uansett synes jeg det er å undervurdere folk - har du fulgt med er du ikke så tjukk i hodet at du ikke skjønner at det ikke er spenning igjen. Hva med da heller å si "GRATTIS!! Du har vunnet en million!", ta formalitetene, bruke tid på å avsløre de siste identiteter, og eventuelt spørre han litt hva han skal bruke penger på etc. Det ville etter mitt syn vært bedre måte å dra ut tiden på. Ps; han heter Arve, ikke Arne...
Gjest Advena Skrevet 26. oktober 2007 #13 Skrevet 26. oktober 2007 Det kan godt være han fikk beskjed om å hale ut tiden, men tviler egentlig, da programmet var noen minutter lengre enn det pleier å være. Uansett synes jeg det er å undervurdere folk - har du fulgt med er du ikke så tjukk i hodet at du ikke skjønner at det ikke er spenning igjen. Hva med da heller å si "GRATTIS!! Du har vunnet en million!", ta formalitetene, bruke tid på å avsløre de siste identiteter, og eventuelt spørre han litt hva han skal bruke penger på etc. Det ville etter mitt syn vært bedre måte å dra ut tiden på. Ps; han heter Arve, ikke Arne... Ups, skriveleif. Mente selvsagt Arve. Anyways, jeg tror det står flere bak ArVe enn vi vet, som forteller han skal si, og hvordan han skal opptre. Det er selvsagt litt påtatt å hale ut tiden når vi _egentlig_ vet hva som skal skje, men det er hele poenget med slike programmer. Synes det blir smålig å irritere seg grønn over slike bagateller.
Carebear1 Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #14 Skrevet 26. oktober 2007 Ups, skriveleif. Mente selvsagt Arve. Anyways, jeg tror det står flere bak ArVe enn vi vet, som forteller han skal si, og hvordan han skal opptre. Det er selvsagt litt påtatt å hale ut tiden når vi _egentlig_ vet hva som skal skje, men det er hele poenget med slike programmer. Synes det blir smålig å irritere seg grønn over slike bagateller. Smålig og irritere seg over en dårlig tv-program? Jaja, da er vi vel alle ganske smålige innimellom da
Gjest Advena Skrevet 26. oktober 2007 #15 Skrevet 26. oktober 2007 Smålig og irritere seg over en dårlig tv-program? Jaja, da er vi vel alle ganske smålige innimellom da Jeg fikk inntrykk at det var programlederen som irriterte vettet av deg, ikke programmet. Bare å skifte kanal, shø.
Carebear1 Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #16 Skrevet 26. oktober 2007 (endret) - Endret 17. august 2008 av Melania
Gjest Advena Skrevet 26. oktober 2007 #17 Skrevet 26. oktober 2007 Programlederen gjør jo programmet elendig hehe... Må se på, en venn er med, men vet ikke når vedkommende dukker opp. Akk, livet er hardt du, når DETTE er noe som irriterer meg... Vel, Cubusreklamen irriterer vettet av meg, så vi er vel like galne.
Carebear1 Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #18 Skrevet 26. oktober 2007 Vel, Cubusreklamen irriterer vettet av meg, så vi er vel like galne. Vi får trøste oss med det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå