Gjest Mikli Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Fikk prøver i posten i går, og må si jeg syns resultatet av foundationen var utrolig bra! Ser jo helt naturlig ut, jo!? Kanon! Jeg er sinnsykt kresen på foundation, og har så langt landet på Kanebo sine, som jeg syns er fantastiske, men litt for dekkende av og til. Men så lurer jeg litt...og det er dette som får meg til å antakelig IKKE kjøpe mineral sminke... For i huleste, som det støvet og ble grisete rundt meg? Hvordan takler dere det? Og må man ha spesial utstyr eller? brukte bare en stor pudderkost, jeg..til foundationen, men jeg fikk og en prøve på concealer, og hva i huleste bruker jeg til å legge på den da? I det hele tatt, dette ble for mye "støv" for meg...men hvis man har en teknikk inne, så blir det kanskje greit? Hva er forskjellen på Glomineral og den som heter intensive, da? Håper noen kan svare på alt dette rotete greiene. God klem
Gjest lissi32 Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg bruker nesten bare pudderøyenskygger fra Id formulations og elsker disse. Jeg våter kosten i vann, og lager en passelig masse av vann og skygge og legger den på våt. Den sitter bedre, ser bedre ut. Rett og slett bare fantastisk.
Gjest StockDama Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 bruker id sin semi flat top børste, og det støver ikke noe når jeg tar på sminke....gjorde det i begynnelsen, men det gikk seg til når man fikk teknikken til litt bedre.
Kima Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 Er inne på everydayminerals website nå og ser på prøvepakken. Er det helt gratis å bestille dette?
snooops Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 Er inne på everydayminerals website nå og ser på prøvepakken. Er det helt gratis å bestille dette? Du må nok betale frakt, hvis jeg husker riktig...
Grønt blad Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Du må nok betale frakt, hvis jeg husker riktig... Men frakt koster kun 20-30 kroner. :-D Endret 19. oktober 2007 av Grønt blad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå