Gå til innhold

Katt som ikke graver ned avføring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Katten min graver ikke ned avføringen etter seg, men sitter kun og skraper på veggene og døra i doen :klaske:

Han tråkker selvfølgelig i det, så dere kan jo tenke dere hvordan det ser ut etter han på gulvene her :frustrert:

Å ta av "taket" på doen er uaktuelt, da jeg foretrekker å ha kattesanda på et sted.

Noen tips til hva jeg kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det funker om du viser den hvordan det skal være? grav over den mens katten ser på...? Kansje det funker :)

Skrevet
Katten min graver ikke ned avføringen etter seg, men sitter kun og skraper på veggene og døra i doen :klaske:

Han tråkker selvfølgelig i det, så dere kan jo tenke dere hvordan det ser ut etter han på gulvene her :frustrert:

Å ta av "taket" på doen er uaktuelt, da jeg foretrekker å ha kattesanda på et sted.

Noen tips til hva jeg kan gjøre?

Ta av taket likevel, og legg ei dørmatte under kassen. Kanskje han gjør ting annerledes da. Heller sand enn bæsj på gulvet, og har du matte under drar han det faktisk ikke med seg heller.

Skrevet

Svært mange katter liker ikke slike kasser med tak, så jeg er enig med sistemann her. Prøv å ta av taket en stund og se hvordan han reagerer da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...