Gå til innhold

tegnefilmer


Gjest gotthard

Anbefalte innlegg

Gjest gotthard

tar tråen til waco lit lengere jeg...

sherek , en utrolig morsom film for både voksne og barn?

unga lurer lit på hvorfor han pingla er så slem mot prinsesser og dverger med mere men ellers morsom....eller?

filmen er faktisk lacd mere for voksne ser det ut som , så den på kino og vi voksne lo så vi grein siden vi så parodien og poenget i mya av det , mens unga lo slik påtrengt eter os voksne...

så foresten south park her en dag (går seint på canal+)

sadam var død , men bush og gutta mente han bygde kjemiske våpen i himelen og skulle bommbe himelrike sønder og sammen.

sadam var ikke i helvete siden han hadde prøvd seg på elskeren til djevelen eller noe (trur det var hitler) , så straffen var da og bli sendt til himelen..

påenget er at mange av dagens tegnefilmer er mere beregna på voksne en unger synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil påstå at det er forskjell på Shrek og South Park, da... :blunke:

Tror ikke det er mange barn under skolealder/tidlig skolealder som skjønner så mye av South Park...

Når det gjelder parodier og poeng i diverse tegnefilmer, så er det jo klart at vi voksne fatter det mye bedre enn ungene.

Ungene interesserer seg vel mer for handling mens vi voksne faktisk hører på filmen også. :ler:

Unger kan jo se på tegnefilmer med engelsk tale, og likevel le av handlingen.

Ellers så digger unga her også Shrek, bare så det er sagt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starya

At south Park er tegnefilm for voksne er det vel ingen tvil om...?

Sønnen min på ni har totalforbud mot SP:

Shrek på den annen side: alle barn jeg kjenner elsket den. Jeg synes den fungerer på to plan, på den ene siden er det spøker som bygger på ting barn neppe kjenner til, men som morer voksne i stor grad. Samtidig er det rett og slett så mye "sprøtt" at unger faller fra hverandre av latter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...