Gjest Taxi Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 I forbindelse med at vi får en liten valp skal vi sette opp grind foran trappa hjemme. sånn grind som man har når man har små barn. Noen som vet hvor man går for å få kjøpt sånt? Jeg bor på Romerike, hvis noen vet helt konkret...
Grooo Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Der man kjøper utstyr til små barn Babyshop, div. barneustyrsbutikker. De finnes jo over alt nesten. Men er du sikker på at valpen ikke kommer seg igjennom sprinklene da?
Gjest Taxi Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 wow, denne var fin men dyr: http://www.babycare.no/index.cfm?tmpl=buti...mp;b_kid=175601 tett også, var praktisk. Grooo, må prøve å finne en med tette sprinkler så den ikke kommer igjennom. men fikk litt lyst på en sånn helt tett en :o
Gjest HB Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 Rudo er en babybutikk på Strømmen. BabyShop har butikk på Lillestrøm (ved togsatasjonen) og på Lørenskog/Robsrud (like ved Elkjøp). IKEA har også grinder. Kravet for at sprinkler i trapper/rekkverk skal være barnesikre er at det skal være mindre enn 10 cm mellom spilene. Er valpen din mindre enn det? Hilsen Lille meg
Gjest Taxi Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 Rudo er en babybutikk på Strømmen. BabyShop har butikk på Lillestrøm (ved togsatasjonen) og på Lørenskog/Robsrud (like ved Elkjøp). IKEA har også grinder. Kravet for at sprinkler i trapper/rekkverk skal være barnesikre er at det skal være mindre enn 10 cm mellom spilene. Er valpen din mindre enn det? Hilsen Lille meg Haha nei, det burde gå greit :-D Takk for hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå