Tixy Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg har naturlig blå øyne, men har lyst til å skifte farge med linser. bruker ikke briller eller linser til vanlig, og vil bare prøve for fargens skyld. kan jeg bruke brune linser eller vill ikke det bli noe fint? sikkert vannskelig å vite, for de som ikke ser meg men det kan jo hende noen vet. har mørk blondt/lys brunt hår. hvis ikke brun, har noen andre forslag?
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 jeg har lysbrunt hår m/lyse striper og grønne øyne. Har prøvd brune linser. Syntes det var fint jeg, men fargelinsene var vonde å ha på. Sikkert bare fordi de var et annet merke (størrelse/form???) enn jeg vanligvis bruker. Men moro å prøve. Synes det er kjempefint med lyst hår og brune øyne!
Gjest HB Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg har blå øyne og trodde det skulle bli fint med brune linser på meg siden øynene mine i utgangspunktet er ganske mørke, men da jeg prøvde det hos optikeren så det bare rart ut. Mulig at øynene mine var for mørke så brunfargen forsvant. (Lenge siden jeg prøvde). Hilsen Lille meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå