Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2003 #1 Del Skrevet 7. april 2003 Vil gjerne høre om erfaringer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2003 #2 Del Skrevet 8. april 2003 Hei... venter fortsatt på å høre deres erfaringer, positive eller negative:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2003 #3 Del Skrevet 8. april 2003 Har prøvd superstyler, er veldig godt fornøyd :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niniel Skrevet 8. april 2003 #4 Del Skrevet 8. april 2003 Mamma kjøpte en sånn dings som skulle trene opp musklene vha. elektrisitet...... Den ble vel brukt i et par uker, muligens ikke det en gang. Bare humbug hele greia, fant hun ut.. Har ikke prøvd den selv, men hun var IKKE fornøyd :-? Er generelt skeptisk til ting som selges på TV-shop... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 8. april 2003 #5 Del Skrevet 8. april 2003 Jepp, da jeg som syttenåring kjøpte DIDI-7 den kunne fjerne ALT! Skikkelig kul, det var en blekkfjerner og vaskemiddel i ett, jeg brukte den f eks da jeg skulle "redigere" det gamle passet mitt med passende fødselsår... (det var de gamle passsene) W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2003 #6 Del Skrevet 9. april 2003 Har du lagt merke til hvor de prater og atter prater der? til slutt er du overbevist. Du må bare ha det. Enda en som ble lurt. Det er dyre ting og er bare ræva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 9. april 2003 #7 Del Skrevet 9. april 2003 Nekter av prinsipp å kjøpe noe av de komiske apparatene der... ...mulig jeg er influert av den syke "kulturen" der....med folk som er betalt for å sitte å klappe av det tullinger forteller om produktenes fortreffelighet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2003 #8 Del Skrevet 10. april 2003 Har aldri kjøpt noenting... føler alt er humbug. Naboen kjøpte et magebelte som skulle fjerne pondusen hans, det var så vidt det vibrerte og pondusen har han enda, mens magebeltet er i søpla for lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 12. april 2003 #9 Del Skrevet 12. april 2003 Jeg kjøpte noe bilpolish de reklamerte for i 97, og det værste er at den driten fungerte helt utrolig bra. Skulle gjerne hatt tak i mer av det, men vet ikke om det eksisterer ennå. Bilen var skinnende blank, og det funket fint å bare spyle av driten etterpå - akkurat slik de gjorde på tv. Så jeg vet ikke helt. Sikket noen produkter som suger golfballer gjennom hageslanger, men noe tror jeg er bra. Cluet er å finne ut hva som er hva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi-78 Skrevet 12. april 2003 #10 Del Skrevet 12. april 2003 Jeg kjøpte Comet (slankekrem) for noen uker siden. Den virker selvfølgelig IKKE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nitha Skrevet 12. april 2003 #11 Del Skrevet 12. april 2003 Kjøpte en orbitrek på salg for flere måneder siden og er veldig godt fornøyd. Som jeg har sagt før; en orbitrek er en orbitrek, samme hvor du kjøper den :blunke: . Det er jo et av verdens mest solgte treningsapparater. Funker fint, selv om det selvsagt ikke er samme kvalitet som på helsestudioene. Men når det gjelder flere av produktene det reklameres for, så er det kanskje greit å legge seg på minnet at det som høres for godt ut til å være sant - ofte er nettopp det... Nitha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 12. april 2003 #12 Del Skrevet 12. april 2003 Kjøpte but trainer eller hva den heter, for 2,5år siden.. hmm den ligger enda i esken Jo har prøvd den engang.. men husker ikke hva jeg synes... sikker ikke så mye siden den ble plassert i esken igjen... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå