Gjest Snart frue Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Heisann. Jeg planlegger å gifte meg om noen måneder, å ha en fest for kanskje 30-40 av familie og venner. Dette skal skje i Trondheim på nyåret. Noen tips til rimelig lokale til leie i Trondheimsområdet, der man selv kan ordne med mat og drikke. Noen erfaringer med å gifte seg på sorenskriverkontor, tenker å ha festen (som skal være surprise) dagen etter?
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 HVa med å ha middagen ute og kaffe hjemme hos dere eller en av foreldrene deres om de har litt bedre plass? Eller ha alt hjemme og ha tapas som mat f.eks? Kan være like så koseligere, om ikke mer, enn å ha det på et upersonlig lite lokale? Ellers er det jo mange små forsamlingslokaler rundt trondheim da. Bare å ringe kommunen, de har sikkert oversikt over disse...
Kanutten Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Hei. Byåsen skiklubb har ei hytte ved byåsen butikksenter. Jeg betalte 2500.- i fjor, da jeg feiret 30 års dagen min der. Et koselig lokale.
Gjest Snart Frue Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Heisan. Tusen takk for tipset, det skal jeg sjekke:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå