Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Er på jakt etter en hverdagsmascara som ser fin og naturlig ut. Gjerne litt blank og som spearerer vippene. Bruker Lacome Hypnose og Dior Show, men vil ha noe som ser mer naturlig ut..
Gjest Deception Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Clinique Naturally Glossy Mascara er uslåelig til akkurat den bruken du beskriver.
Catzy Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Synes Kanebo 38C Silk Performance funker veldig bra. Den gir litt tykkere vipper enn den originale Kanebo 38C maskara, men sitter til du vasker av med vann som er varmere enn 38C.
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Synes Kanebo 38C Silk Performance funker veldig bra. Den gir litt tykkere vipper enn den originale Kanebo 38C maskara, men sitter til du vasker av med vann som er varmere enn 38C. Kunne godt tenke meg og prøve Kanbo siden den faktisk er vannfast! Var og kikka i parfymeriet idag, men ble litt uskikker på hvilken det var. Er det bare en som heter Silke Preformance? Vurdere å få kjæresten til å kjøpe den i TaxFree så da må han vite nøyaktig hva han skal kjøpe
Catzy Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 På de tyske Kanebo-sidene, får jeg opp to versjoner av Kanebo Mascara 38°C Silk Performance. Det er vanlig og "Separating and Lengthening". Ikke helt sikker på hvor stort forskjellen er, så si til ham at han skal ha den av 38C Silk Performance som de har. Hvis han flyr gjennom Gardermoen, er det lurest å kjøpe på vei ut av landet. De har nemlig ikke Kanebo-produkter i den taxfreen som er på vei inn. Har bommet på det et par ganger. Det er heller ikke alle flyplasser som fører Kanebo-produkter, så Gardermoen på vei ut er safest. Si at han må få den forseglet. Hvis han reiser med kun håndbaggasje, kan han bare putte den i den gjennomsiktige plastposen, siden den inneholder mindre enn 100 ml væske...
Gjest Morgan le Fay Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 Separating&Lengthening er den "nye", med normalstor børste og som inneholder fiber. Den gir mer i form av lengde og volum enn den originale, men sitter hakket dårligere. Jeg liker begge to. De har Kanebo på parfymeriet på innlandsseksjonen på Gardermoen, til samme priser som på utland.
Loppefrø Skrevet 23. oktober 2007 #7 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg syntes også Kanebo er veldig bra hvis du er ute etter en mascara som gir naturlig resultat. Og den sitter som støpt hele dagen, den orginale sitter aller best, men den forlengende er ikke verst den heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå