Gjest mossing Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Har i längre tid tänkt att få gjort något med mina rynkor. Blev anbefalld av en väninna att ta kontakt med Nuvell Klinikken i Moss. Denna kan anbefalas!!! Otroligt trevlig läkare som förklarade och resultatet är strålande !!!! Diskret och läckert interiör. Har varit hos flera andra men inte fått varken så god mottagelse eller behandling / resultat. Det kändes tryggt att det var en läkare/kirurg som utförde behandlingarna då det är mycket "ymse" på marknaden per tiden.
Gjest Gjest_Heidi_* Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Har i längre tid tänkt att få gjort något med mina rynkor. Blev anbefalld av en väninna att ta kontakt med Nuvell Klinikken i Moss. Denna kan anbefalas!!! Otroligt trevlig läkare som förklarade och resultatet är strålande !!!! Diskret och läckert interiör. Har varit hos flera andra men inte fått varken så god mottagelse eller behandling / resultat. Det kändes tryggt att det var en läkare/kirurg som utförde behandlingarna då det är mycket "ymse" på marknaden per tiden. Du er vel fornøyd, tenker jeg, for det er jo du selv - og din samboer - som driver og eier den nevnte klinikken. Veldig merkelig dette, synes jeg.
Fam Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Du er vel fornøyd, tenker jeg, for det er jo du selv - og din samboer - som driver og eier den nevnte klinikken. Veldig merkelig dette, synes jeg. Et forsøk på snikreklame altså? Patetisk!
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Du er vel fornøyd, tenker jeg, for det er jo du selv - og din samboer - som driver og eier den nevnte klinikken. Veldig merkelig dette, synes jeg. Hvordan vet du det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå