Myran Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Har hatt Chess king i alle herrens år, så betaler jo ikke noe i abon. i mnd. Vet jammen ikke om det lønner seg for meg å ha det lenger. Mine regninger ligger alt fra 200-350 i mnd. Har siden jeg betalte en engangs sum på Chess King abonnement, kjøpt brukte telefoner. Men nå kunne jeg tenke meg en ny, som ikke koster altfor mye. Stort sett må man jo binde seg til et abon., hvis telefonen ikke skal være for dyr. Eller finnes det noen andre løsninger? Takknemlig for tips!
Gjest Reven Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 HVis du kan tenke deg å fortsette som Chess-abonnent et år til er Chess sin egen telefon, X-One et godt alternativ. Sjekk forbruket ditt, og vurder om et annet Chess-abonnement er bedre for deg. Antakelig har du allerede det beste alternativet, men dersom du ringer/melder mye til andre med Chess-abonnement kan det lønne seg å bruke tilleggstjenesten Chess Friends. Du finner tilbudene fra Chess med og uten nedbetaling/binding her.
SilkeSatan Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 Ellers så kan du jo se på Amobil.no. De har alle slags mulige telefoner, og lister også opp hvor de er billigst uten abonnement.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå