Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

han sender flørtemeldinger til venninner av meg. Skriver om de fine puppene/rompene deres, at han gleder seg til å ha sex med de og sånn.. Han sier det bare et tull, fordi jeg tulla med en stund, men det har gått litt for langt synes jeg.. Vi er ikke sammen, vi har hatt jevnlig sex det siste året, men han sier at han vil vi skal være sammen og at jeg er den eneste han har hatt og vil ha imens vi har holdt på. Men jeg stoler ikke på han, ikke når han skriver slikt til venninner av meg. Han vet jo at jeg får vite det, hva kan han da gjøre med jenter som han vet jeg ikke får vite om?

Han har vist meg nakenbilder som jenter har sendt til han på msn. Sier at han liker meg bedre og at de ikke ser bra ut, at han bare vil jeg skal få det bedre med meg selv. Men får det ikke akkurat så mye bedre med meg selv når han sier at ganske pene jenter med kjempefine kropper ser fæle ut!

Han bor 5 timer unna, så jeg ser han ikke så veldig ofte lenger.. Han tar sjeldent kontakt, snakker med han kanskje en gang i uka, av og til mer av og til mindre. Han sier han ikke bare er ute etter sex, men det virker jo slik når han ikke gidder å svare på de sjeldne meldingene jeg skriver hvertfall?

Greier ikke bare gi han opp.. er det noe jeg kan gjøre? Er så sjalu på de jentene han snakker med, bl.a. venninnene mine!! blir gal av dette :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
han sender flørtemeldinger til venninner av meg. Skriver om de fine puppene/rompene deres, at han gleder seg til å ha sex med de og sånn.. Han sier det bare et tull, fordi jeg tulla med en stund, men det har gått litt for langt synes jeg.. Vi er ikke sammen, vi har hatt jevnlig sex det siste året, men han sier at han vil vi skal være sammen og at jeg er den eneste han har hatt og vil ha imens vi har holdt på. Men jeg stoler ikke på han, ikke når han skriver slikt til venninner av meg. Han vet jo at jeg får vite det, hva kan han da gjøre med jenter som han vet jeg ikke får vite om?

Han har vist meg nakenbilder som jenter har sendt til han på msn. Sier at han liker meg bedre og at de ikke ser bra ut, at han bare vil jeg skal få det bedre med meg selv. Men får det ikke akkurat så mye bedre med meg selv når han sier at ganske pene jenter med kjempefine kropper ser fæle ut!

Han bor 5 timer unna, så jeg ser han ikke så veldig ofte lenger.. Han tar sjeldent kontakt, snakker med han kanskje en gang i uka, av og til mer av og til mindre. Han sier han ikke bare er ute etter sex, men det virker jo slik når han ikke gidder å svare på de sjeldne meldingene jeg skriver hvertfall?

Greier ikke bare gi han opp.. er det noe jeg kan gjøre? Er så sjalu på de jentene han snakker med, bl.a. venninnene mine!! blir gal av dette :sukk:

Drit i ham, han høres ut som en dust.

Skjønner jo det ikke er enkelt når du tydeligvis har følelser, men han oppfører seg jo som en skikkelig drittsekk.

Hvis ikke kan du vel si rett ut hva du føler?

Om han ser at han kan si og gjøre som det passer ham vil han ikke slutte med det, og han vil kanskj mest sannsynlig miste respekten for deg, om han ikke allered har det.

Hvordan står det til med selvrespekten din for tiden?

Gjest milkyway
Skrevet

flørting med andre hører ikke hjemme i noe forhold. Hvis noen flørter med meg eller han, kjeppjager vi dem sammen og lar det få konsekvenser (etter en advarsel, og opplysning om at vi er opptatt så klart).

men jeg har hatt ekser som elsket å flørte rundt, og vet det er jævlig, og vanskelig å gi slipp på dem, for en vil så gjerne ha tilbake tiden før all driten skjedde.. stemmer ikke det? Umulig å si "forlat han" også, for det er lettere sagt enn gjort.

Uansett hva du bestemmer deg for, lykke til. :klem:

Skrevet
Vi er ikke sammen,

om dere ikke er sammen så kan han vel følrte med hvem han vil

Skrevet

selvfølgelig, men når han vet veldig godt hva jeg føler for han så synes jeg han bør skjønne at jeg ikke vil at han skal flørte med venninnene mine, hvertfall når han sier han føler det samme for meg?

Skrevet

Det er ikke all oppførsel som er god oppførsel selv om man ikke er sammen.

Disse to har jo en relasjon til hverandre uansett, som er mer enn vennskap, og da bør han holde seg for god til å flørte med vennene hennes.

Tror forresten ikke han hadde likt det om hun flørtet med vennene hans på sammen måte heller.

Har man et seksuelt forhold, vil man ikke være en av flere i venneflokken, ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...