estrella Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Noen som har noen flere artister innenfor sjangeren som jeg så fint kallet rolig musikk? Har masse av Katie Melua, Diana Krall, Norah Jones, Eva Cassidy..
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Tja, kanskje noe av (eller med, mye coverlåter) KD Lang?
Gjest *Mim* Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Solveig Slettahjell har akkurat kommet med ny plate. Tror den er veldig fin.
Ambivalent Skrevet 19. oktober 2007 #9 Skrevet 19. oktober 2007 (endret) KT Tunstall, Tori Amos, Dido, Nina Simone, Jamie Cullum, Thomas Dybdahl? Endret 19. oktober 2007 av Ambivalent
jannamor Skrevet 20. oktober 2007 #10 Skrevet 20. oktober 2007 Noen som har noen flere artister innenfor sjangeren som jeg så fint kallet rolig musikk? Har masse av Katie Melua, Diana Krall, Norah Jones, Eva Cassidy.. ojojoj right up my allly ja hehe Renee Olstead Radka Toneff Heidi Skjerve Lise Haavik Silje Nergaard Solveig Slettahell Joni mitchell Cecilie Nordby Chet Baker Billie Holliday Ane Brun Nathalie Cole Siri Gjere Thomas Dybdal Alicia Keys og sikkert mange fler men det var de jeg kom på i farta
Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 21. oktober 2007 #12 Skrevet 21. oktober 2007 Michael Brecker: Nearness of you Toots Thielemans: The Brasil project Elvis Costello with Burt Bacharach: Painted from memory
Wonders Skrevet 24. oktober 2007 #14 Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Da vil jeg anbefale Sarah McLachlan på det varmeste. Wintersong og denne :snø: :snø: RIVER Michael Bublè Secret Garden Josh Groban Endret 24. oktober 2007 av Wonders 1
Gjest Eirin :) Skrevet 29. august 2009 #15 Skrevet 29. august 2009 kate veogele - Wish you were here acoustic jon pope - a drop in the ocean stage dolls - hard to say goodbye when you say nothing at all - allison krause because you loved me - celine dion with or without you - keane
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå