jakten på kjærligheten Skrevet 18. oktober 2007 #1 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) jente på 31 her som prøver på nr 2 her, el nå spennende tider:) Endret 29. oktober 2007 av jakten på kjærligheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 18. oktober 2007 #2 Del Skrevet 18. oktober 2007 Lykke til. Men jente med 1 eller er du eldre enn 1 *erte* Var en merkelig setning Heldig du er vil og prøve, men må vente til skolen er ferdig :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 19. oktober 2007 #3 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hehe håper ikke du bare er ett år nei! Lykke til med prøving Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 22. oktober 2007 #4 Del Skrevet 22. oktober 2007 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakten på kjærligheten Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 29. oktober 2007 hehe, ser det nå at man kunne tro jeg var 1 år men er nok 31 år ja:) ble uten nett her, så fikk ikke være her før nå, men nå er jeg tilbake:) Må få ordna tickeren min, slik at jeg får rette dager, jeg har 31 dagers syklus, ikke 28 men, det fikser jeg Nå er det ikke lenge til IKM, det er den 3 nov og jeg skulle så gjerne ønske jeg fikk en positiv test:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 29. oktober 2007 #6 Del Skrevet 29. oktober 2007 Lykke til med testen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakten på kjærligheten Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 29. oktober 2007 tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 29. oktober 2007 #8 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hvor gammel er barn nr. 1 da? Gutt eller jente? Lykke til med testing! Ikke lenge til 3.! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 30. oktober 2007 #9 Del Skrevet 30. oktober 2007 Spennende Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakten på kjærligheten Skrevet 5. november 2007 Forfatter #10 Del Skrevet 5. november 2007 ikm var 2/3 nov... er på dag 35 nå..... tok en test den 1 nov, men hadde tisset 3 kvarter før jeg testet og den kom frem negativ... er kvalm, vondt i korsryggen og mensmurringene har nesten gitt seg.. og så er jeg full av kviser.. testet jeg for tidlig kanskje? eller kankje den kom negativ fordi jeg nettopp hadde tisset? tør ike teste enda, er så redd for å få negativ igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakten på kjærligheten Skrevet 5. november 2007 Forfatter #11 Del Skrevet 5. november 2007 Hvor gammel er barn nr. 1 da? Gutt eller jente? Lykke til med testing! Ikke lenge til 3.! takker:) jeg har en sønn på 10 år, så er jo helt nybegynner igjen:) enn du, har du barn fra før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakten på kjærligheten Skrevet 7. november 2007 Forfatter #12 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg er graaavid:) testet meg torsdag 1 nov, fikk negativ test og trodde løpet var kjørt... mensen kom ikke, så jeg testet på nytt mandag ettermiddag med vanlig CB, det kom opp ett kryss:) og i går måtte jeg ta en digital test, hvor det sto: Gravid:) er så lykkelig:) ikm var 3 nov:) :dagens-rose: :duskedame: :banantroll: :juhu: :juhu: :gravid: :gravid: :gravid: her er bilde av testene:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman Skrevet 11. november 2007 #13 Del Skrevet 11. november 2007 Gratulerer kjempe masse Håper du får et kjempefint svangerskap :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 13. november 2007 #14 Del Skrevet 13. november 2007 Gratulerer med spiren i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå