Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg hater å være blek, da føler jeg at jeg ser trøtt og syk ut. Solarium har jeg helt kuttet ut, siden det er både farlig og dyrt i lengden. Har prøvd det meste Dove summer glow, Nivea, Spraytan in a can, L'Oreal Sublime Bronze Gel, spaytan hos hudpleier (fargen forsvinner fort) osv osv... Synes egentlig ikke noen av disse alternativene hjelper noe særlig, så da lurer jeg på hvordan dere holder dere brune om vinteren? Hvilke selvbruningsprodukter bruker dere?
Gjest Deception Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg har mer eller mindre gitt opp, fordi absolutt alle selvbrunere gjør meg for gul, og tørker ut huden. Innimellom bruker jeg skummet fra St. Tropez, men mer og mer sjelden. Jeg har funnet ut at det er OK å være blek på kroppen, og i ansiktet kan man jukse med rouge, solpudder osv for å se fresh ut.
Jet Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg sliter med å finne en selvbruner som gir skikkelig farge, også syns jeg det er mye styr med påføring, så inntil jeg finner et bedre alternativ så bruker jeg bare en bodylotion med litt selvbruner i.
Gjest Ada Blûe Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 Shiseido . Det beste jeg har testet- og jeg har testet MANGE!! Gir fin naturlig farge, tekker kjapt inn og har en behagelig duft (!!) i motsetning til mange av de andre jeg har prøvd. Jeg har kun testet gelen uten farge, men en parfymeridame snakket om en type med farge også. Sikkert kjekt for å få det jevnt på huden.
Betsy Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 Clarins! Synes ikke den gir så fantastisk mye farge akkurat, men det synes jeg bare er bra nå på vinterstid! Liker å være litt blek om vinteren, men når ansiktsfargen blir altfor tam, hjelper det med en omgang Clarins selvbruning. Får akkurat passe "glød" av den, og den er dessuten svært enkel å smøre jevnt på.
Gjest locura Skrevet 20. oktober 2007 #7 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg bruker Clarins selvbruner for ansiktet ca 3 ganger i uka, den gir en utrolig fin farge og glød! Blir ikke "for mye" heller, men veldig naturlig. Ellers bruker jeg kun selvbruner på kroppen viss jeg skal på fest i helga, og begynner da å smøre meg inn 2-3 dager på forhånd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå