MarianneE Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg vil gjerne gi min hyllest til: Yoplait yoghurt (mango og jordbær) Grønn iste Cola Melkesjokolade Kyllingfilet Jarlsberg ost Sørlansdchips Torsk Laks Scampi Hvitløk Hva vil du gjerne hylle?
pøbelsara Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Sushi Sashimi Mørk sjokolade Lime Hvitløk Foie gras Champagne Isvann
Idril_M Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Fennikkel Häagen Daaz-is Grønne oliven Lam Eplejuice av hardangerepler
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg elsker mat, så lista kan bli lang Sellerirot Økologiske gulrøtter Mandelpoteter Suppekjøtt av storfe Hermetiske tomater Maineper! Hvitløk! Vanlig løk Kapers Ruccola Babyspinat og annen spinat Mange slags oster, særlig muggoster God olivenolje Balsamicoeddik Maldonsalt Sitron og lime Timian, persille, basilikum Kyllinglår Kikerter! Diverse linser Frisk ingefær Sennepsfrø Spisskummen Safran Gurkemeie Chili Kokosmelk Havregryn Og fisk... all slags fisk, særlig nyfisket eller røkt Viltkjøtt
Gjest Eurydike Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 Kanskje jeg skal løfte fram noen litt underkjente (?) kandidater? Brosme Lysing (en ny favoritt!) Kjekjøtt Jordskokker Grønnkål Pastinakk Ramsløk Byggryn Bokhvete Allehånde (sist forsøkt i gulrotsuppe)
Gjest Helen Parr Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 champagne bløtkake pinnekjøtt sushi god kaffe rundt mulitgrain knekkebrød villand roquefort
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #7 Skrevet 18. oktober 2007 Kanskje jeg skal løfte fram noen litt underkjente (?) kandidater? Brosme Lysing (en ny favoritt!) Kjekjøtt Jordskokker Grønnkål Pastinakk Ramsløk Byggryn Bokhvete Allehånde (sist forsøkt i gulrotsuppe) Og av disse ingrediensene er det bare allehånde (som er kjempegodt i kjøtt/gryteretter) og byggryn som er å få kjøpt i vår kommune Men jeg skal se etter kjekjøtt neste gang jeg er på bondens marked i nærmeste by, og jordskokker har jeg planer om å dyrke, om jeg bare finner noen knoller å starte med.
Supraspinatus Skrevet 18. oktober 2007 #8 Skrevet 18. oktober 2007 Jordbær Champagne Ben & Jerrys Hvitløk Gul løk Mozzarella Hvetemel
MarianneE Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 18. oktober 2007 jordbær blåbær kaffemocca lammestek smågodt popcorn
Aurela Skrevet 18. oktober 2007 #11 Skrevet 18. oktober 2007 Salt lakris! (jeje, ikke akkuratt mat..)
Kayli Skrevet 18. oktober 2007 #12 Skrevet 18. oktober 2007 Raspeball med salta kjøtt Kyllingfilet All slags sjokolade Pepsi Max Hjortebiff Rødvin Varm sjokolade (sammen med nystekt brød med brunost) Lettsalta torsk Fersk fjellørret Hjertesalat Mais Purre Poteter Lettsalta torsk Norske epler
Gjest StoreSky Skrevet 18. oktober 2007 #13 Skrevet 18. oktober 2007 Varierer, men NÅ for tiden: Fersk fyllt pasta ost squash basmati ris garam masala chilli pulver rødvin
MarianneE Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #14 Skrevet 19. oktober 2007 nystekte rundstykker med smør som smelter og hvitost som blir ekstra myk. mmm.....
Gjest Blondie65 Skrevet 19. oktober 2007 #16 Skrevet 19. oktober 2007 Hai Sverdfisk Kamskjell Kylligfilet fylt med ost og surret i bacon Sursøt saus
hjertesukka Skrevet 19. oktober 2007 #19 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg vil hylle: - hvitløk - chili - ingefær - kokosmelk - broccoli - cashewnøtter - fårikål - komler - torsk - rødvin - hjemmelaget tiramisu - mango - rosiner - kanel - rømme - pinnekjøtt
Gjest frulou Skrevet 19. oktober 2007 #20 Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Jeg vil hylle: champagne sushi ferskmalt sort pepper god vin norsk lammekjøtt pinnekjøtt ferske gulrøtter mandelpotet godt vann (ikke meningen å tråkke Oslofolk på tærne her) hvitløk blåbær jordbær bringebær tiramisu min manns sjokoladefondant asparges blåskjell chili Valrhonasjokolade grønn te pannacotta hjemmelaget iskrem Endret 19. oktober 2007 av frulou
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå