lidia Skrevet 7. april 2003 #1 Skrevet 7. april 2003 Synes fylte pitabrød er kjempegodt, men alle pitabrødene jeg har kjøpt i butikken er helt umulige å skjære. De blir ødelagte, og jeg synes de er tørre og helt fæle. Kan noen anbefale GODE pitabrød, som det går an å fylle?
Gjest Liten Skrevet 7. april 2003 #2 Skrevet 7. april 2003 Har du prøvd pitabrødene fra Lille Persia? De selges bl.a. hos Sultan i Thv. Meyers gate og er fantastisk gode når de er ferske :kgsmil:
lidia Skrevet 7. april 2003 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2003 hmm..nei har ikke prøvd disse, men de må testes ut. Kjøpte pitabrød i Sverige sist gang vi var der, de var fra polarbrød, og de var kjempegode, men de har jo ikke disse her i Norge da, selvfølgelig..iallefall ikke på de butikkene jeg har lett etter dem.
maiaa Skrevet 7. april 2003 #4 Skrevet 7. april 2003 Det er godt med hjemmelagde også, og det er lettere enn man tror å lage.... (sier jeg, som har lagd det hele 1 gang....) :blunke:
CEL. Skrevet 7. april 2003 #5 Skrevet 7. april 2003 Før klarte jeg aldri å skjøre opp pitabrødene mine selv, mannen min måtte alltid gjøre det. Jeg bare lefset de opp og ødela dem. MEN så prøvde jeg å skjære de opp med en biffkniv (med skikkelige skarpe tagger) og vips (!) så så det ut som om jeg hadde jobbet i kebabsjappe i flere år! 8) Prøv det! (Hvis du har biffkniver da...) Vi kjøper alltid de frosne fra Hattings, syntes de er veldig gode når man spiser de ferske. Fylte pirabrød er kjempegodt! Jeg har kick på taco-kjøtt i pitabrød (jeg er gravid...) + masse grønt og ost og rømme og.... NAM NAM!
Gjest Lea Skrevet 7. april 2003 #6 Skrevet 7. april 2003 Jeg synes også Hattings er gode.. men de må ikke stekes for lenge, slik at de blir harde. Bruker biffkniv og har aldri hatt problemer med å åpne dem... Lenge siden vi hadde pita-brød sist forresten... *Skinke, ost og salat *Kjøttdeig med tacokrydder, mais, ost og rømme *Marinert kyllingfilet med tilbehør Skal huske på dette til helgen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå