ThirtySomething Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 HVa synes dere om Halloween? Jeg må innrømme at jeg ikke kan fordra den greia der. De to eldste synes det er tåpelig, men den yngste synes det er stas.. Jeg har store problemer med å være entusiastisk når det gjelder Halloween. Men det var min mening. Hva synes dere?
estrella Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 HVa synes dere om Halloween? Jeg må innrømme at jeg ikke kan fordra den greia der. De to eldste synes det er tåpelig, men den yngste synes det er stas.. Jeg har store problemer med å være entusiastisk når det gjelder Halloween. Men det var min mening. Hva synes dere? Tror det var et innlegg om dette nå nettopp, men husker ikke om det var her eller en annen plass.. Men uansett: Jeg har ikke noe behov for å gå trick and treat osv..likte det ikke før heller(er 17), men synst det er litt koselig å ha f.eks halloween party^^ Og barna er jo søte da;-)
Gjest imli Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Er en teråd om dette på generell debatt tror jeg! Liker det ikke noe særlig nei...
ThirtySomething Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2007 Beklager, jeg ser at det ligger en tråd om Halloween på Generell ja... :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå