Kylling Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg er en frysepinne, og i vinterhalvåret fryser jeg konstant på føttene. De gode ulltøflene mine er utslitt og hullete og tatt ut av produksjon, så nå trenger jeg tips til noen skikkelig varme tøfler jeg kan kjøpe til vinteren. Noen som kan hjelpe? Også gjerne med link. På forhånd takk!
Gjest ami Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Hvis du kan strikke kan du jo lage deg tova ulltøfler. Jeg fryser mye på beina, og tova ulltøfler er helt perfekt. Veldig lett og raskt å lage også. Hvis du vil kan jeg sende deg oppskrift ?(om gjester kan sende pm da..)
Kylling Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2007 Takk for tips! Strikker ikke selv, men kanskje jeg kunne legge inn en bestilling hos mamma? Ulltøflene jeg har nå er av tova ull, og de har vært kjempegode for isføttene mine. De var kjøpte da, men hvis det er lett å lage dem selv så kan jeg kanskje høre med ho mor. PS: Gjester kan ikke skrive PM. Tror jeg ialfall...
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg har tøfler fra Merrell (Enjoy heter de visst) som er kjøpt på Sportshuset. God gummisåle og ull (tror jeg) oppå. Veldig fornøyd med dem
Kylling Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg har kjøpt verdens deiligste tøfler. "Shepherd" heter de, og de er foret med masse deilig merinoull. Det var en drøm å komme hjem og stappe iskalde føtter ned i dem!
Yougogirl Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 Hei!!! Tøflene til uggs er kjempe deilige!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå