Gjest Fëawen Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Håper noen har noen gode råd til meg Mitt barn (snart 2 år) får så lett tørr hodebunn, ser ut som flass( ikke gule tykke skårper). Jeg har prøvd salisylolje og vasket dette bort med apotek grønnsåpe. Det hjelper der og da. Bør jeg da fortsette med dette (mye styr!!!) el prøve noe annet?? Noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Kjennskaper til noen gode barneshampo? Endret 18. oktober 2007 av Fëawen
Gjest Bodillen Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Tror kanskje jeg ville forsøkt en sjampo fra helsekost. Be om en som er basert på naturlige ingredienser og som ikke tørker ut huden. Og pass på å skylle sjampoen skikkelig godt ut. Sjamporester i hodebunnen virker veldig uttørrende.
Gjest Fëawen Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg har nesten litt angst for å ikke skylle håret godt nok.. Kanskje jeg skyller for mye.. I gamle dager var det liksom så trygt å handle på apoteket. Der visste de alt, og hadde gode produkter. Men det synet har jeg ikke lenger. Helsekosten har jeg ikke tenkt på. Det hørtes ut som et godt tips. Takk
DDuck Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Prøv System proffesionals Sensitive shampoo... Den er veldig fin og mild.. Kan også brukes på hele kroppen.. Du får kjøpt den hos frisøren for 193,-... Er litt dyrt, men det skal være verdt det Lykke til
Gjest Gjest_flugelhorn_* Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 Prøv den nye A-derma shampoen. Den virker kjempebra på gutten min
Kykkelikokos Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 Hvilken shampo bruker du på ungen pr. i dag da?
Gjest Fëawen Skrevet 12. november 2007 #7 Skrevet 12. november 2007 Litt sent svar, men nå har jeg prøvd en som heter Zona. En veldig dyr en. Skal visst være fin for litt litt vanskelig hud/ eksem + + Men er litt usikker på om det blir bedre. Har redusert til en hårvask i uken, i tilfelle dette er en av årsakene. Den A-derma shampoen hadde de ikke på apoteket..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå