Ana Skrevet 7. april 2003 #1 Skrevet 7. april 2003 Tenkte jeg kunne vie en egen liten tråd til Kurt fra Idol. Vet det har vært snakk om ham inne på den andre tråden om Idol også, men men... Noen andre som er like stor fan som meg??? Hva kunne dere tenke dere å høre ham synge i programmene fremover?? Stemmer det forresten at alle skal synge Elton John sanger neste gang?? Noen som vet hva Kurt skal synge da??
Arwen Skrevet 7. april 2003 #2 Skrevet 7. april 2003 Er litt fan ja, men håper nesten han ikke vinner, for det hadde jo vært hyggelig om hele bandet hans fikk platekontrakt og ikke bare han alene. http://www.tv2.no/magasiner/idol/finaliste...rticleID=104856 Her blir det sansynligvis lagt ut hva Kurt skal synge
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2003 #3 Skrevet 7. april 2003 Jeg heier på Kurt for alle penga! :D Men jeg har ingen sanger jeg ønsker han skal synge. Han synger jo det meste utrolig bra,så :D
Gjest Hulderjenta Skrevet 7. april 2003 #4 Skrevet 7. april 2003 Ja, jeg heier på Kurt!!!! Han synger fantastisk bra, og er min favoritt!! Jeg blir nok å finne på neste konsert som bandet har her i byn.
Sussi Skrevet 7. april 2003 #5 Skrevet 7. april 2003 Hørte Kurt i intervju på Radio 1 i Bergen i dag at han skal synge Candle in the wind på fredag.
Sharissa Skrevet 7. april 2003 #6 Skrevet 7. april 2003 HEIA KURT HEIA KURT :D :D slenger meg på jeg. Bare digger ham, han fortjener absolutt å vinne.
Eowyn Skrevet 7. april 2003 #7 Skrevet 7. april 2003 Kurt er absolutt en verdig vinner. Er min favoritt ihvertfall!
Gjest BR Skrevet 8. april 2003 #8 Skrevet 8. april 2003 Hørte Kurt i intervju på Radio 1 i Bergen i dag at han skal synge Candle in the wind på fredag. Bra, for det er en av de to eneste Elton John sangene jeg liker! (får håpe noen andre skal synge 'Tiny Dancer',da!) Forøvrig synes jeg Kurt er helt KONGE!!! Jeg blir sjokkert hvis ikke han vinner! Skulle ønske at deltakerne fikk bestemme mer fritt hva de ville synge. Da kunne jeg tenke meg å høre Kurt synge noe av Counting Crows eller Matchbox 20, og gjerne mer av U2 ('One' eller 'If God Would Send His Angels')
Gjest Jersey Skrevet 8. april 2003 #9 Skrevet 8. april 2003 Vil gjerne høre Kurt synge Can you feel the love tonight. Den er nydelig. Passer sikkert flott til stemmen hans.
Gjest Nefertiti Skrevet 8. april 2003 #10 Skrevet 8. april 2003 Jeg heier også på Kurt! Han er den som fortjener å vinne! Han har sjarm og stemme, de andre har bare en av de delen syns jeg. Krysser alle fingre for at han skal vinne og at folk skjønner hva som er god musikk og ikke bare stemmer på fløtepusene som egentlig ikke kan synge..
Kreps Skrevet 8. april 2003 #11 Skrevet 8. april 2003 Jeg håper også at 1plassen går til KURT Han fortjener virkelig og vinne!!
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2003 #12 Skrevet 8. april 2003 Jeg håper også Kurt vinner. Han er den beste. Han har dessverre ikke med seg utseende slik som enkelte andre fløtepuser uten stemme, men håper stemmen blir avgjørende. Go Kurt.
Gjest BR Skrevet 9. april 2003 #13 Skrevet 9. april 2003 Jeg håper også Kurt vinner. Han er den beste. Han har dessverre ikke med seg utseende slik som enkelte andre fløtepuser uten stemme, men håper stemmen blir avgjørende. Go Kurt. Nei han kan vel ikke akkurat kalles pen, men han er jo sjarmerende til tusen da! Første gang jeg så han tenkte jeg 'oj, han der har ikke en sjans!', men så så jeg han på scenen og da var det jo ingen tvil! Meg og lillesøsteren min (på 13!) synes han er kjempesøt!
jordbær Skrevet 9. april 2003 #14 Skrevet 9. april 2003 Jeg skal adoptere Kurt! Han skal få sitt eget hjørne der han kan synge for meg når det passer meg :D Kurt har et utrolig talent! Jeg håper han IKKE vinner Idol... Som jeg har nevnt tidligere.. Han fortjener en myyyye bedre kariere! Kurt er søt han. På sin egen måte.
Arwen Skrevet 9. april 2003 #15 Skrevet 9. april 2003 Kurt har et utrolig talent! Jeg håper han IKKE vinner Idol... Som jeg har nevnt tidligere.. Han fortjener en myyyye bedre kariere! Kurt er søt han. På sin egen måte. Helt enig, har startet en ikke-stem-på-Kurt-kampanje, han klarer seg mye bedre uten å vinne Idol tror jeg.
Kreps Skrevet 10. april 2003 #16 Skrevet 10. april 2003 Kurt er nok sikret en karriere, om han vinner Idol eller ikke men uansett håper jeg han går av med seieren.
Tjorven Skrevet 11. april 2003 #17 Skrevet 11. april 2003 Kurt er virkelig en verdig vinner i Idol, men jeg tror han får en flott karriere fremover uansett. Har selv bestilt CD’n til bandet hans. Det er min måte å støtte ham litt ekstra på! Heia Kurt! Han har en helt utrolig fantastisk stemme og hver gang han synger sin Idol-sang får jeg bare lyst til å høre ennå mer!
Gjest BR Skrevet 11. april 2003 #18 Skrevet 11. april 2003 Jeg har begynt å spille inn Idol på video, bare så jeg kan høre Kurt synge om og om igjen... :oops: Har også bestilt cd'en til Fenrik Lane.
Pearl Skrevet 11. april 2003 #19 Skrevet 11. april 2003 Kurt er ikke med på Idol for løye. Fenrik Lane har ikke vært noe særlig kjent utenfor Bergenske grenser før. Så....konklusjonene er at så lenge Kurt er BEST, så bør han vinne Idol. Jeg tror at han vil gjøre det bra uansett etterpå, men da har han ivertfall bevist at han er BEST og han har fått en hører skare som har blitt MYE større. I tillegg er dette hans mulighet til å gjøre noe solo. STÅ PÅ KURT, JEG STEMMER PÅ DEG.
Ruby Skrevet 11. april 2003 #20 Skrevet 11. april 2003 Jeg håper at Kurt vinner, det er jo flere som har solokarriere selv om de også har et band. Og det tror jeg at han definitivt er inne med. Han meldte seg sikkert på for å gå rett til topps!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå