Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Hei. Jeg bruker mye skjørt, og liker å variere litt. Så hva mener dere. Er lange sokker med i motebildet i høst? Jeg synes det er litt kult og så varmer det litt ekstra på kalde dager.
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 På ekstra kalde dager har man på seg strømpebukse. Å gå med bar hud på kalde dager ser kun dumt ut - mote eller ei.
Gjest Frøken Titt Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 På ekstra kalde dager har man på seg strømpebukse. Å gå med bar hud på kalde dager ser kun dumt ut - mote eller ei. Ja, men man kan ha strømpebukser under vel? Ekstra varmt vet du
Gjest Tex Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Jeg var ute på shopping i går, og så skjørt, strømpebukser + strømper over kneet på halvparten av utstillingsdukkene, så noe må det vel være i det Endret 18. oktober 2007 av Tex
Gjest Helen Parr Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Jeg synes det kan være stilig med strømper over kneet og støvletter til kortere skjørt. Da synes litt av strømpene over støvlettene og man kan variere med farger, mønster etc. Men jeg synes det forutsetter fine ben. Endret 18. oktober 2007 av Helen Parr
Gjest milkyway Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg har brukt over kneet-sokker siden jeg oppdaget dem for ca 5 år siden. De varmer og ser fete ut, så hvorfor ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå