Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Bare lurer - hva synes dere om at en 24 år gammel jente har et forhold til en på 18? Er det upassende, eller greit?
Gjest Pax Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Det kommer vel an på den mentale alderen hos dere begge. Min er 7 år yngre.
Gjest Mysticgirl Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Er helt ok det vel..Hvorfor er det bare menn som skal få ha yngre?Heldgvis så er dette på tur ut nå ,det tradisjonelle mønsteret med at kvinnen må være yngre enn mannen.Nå er det often slik at kvinnen også er eldst i forhold. Jeg har erfaring med begge deler og jeg sier bare JA TIL YNGRE MENN !
Sans Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 Så lenge dere matcher mentalt, er det vel ikke noe problem? Uansett, jeg hadde et forhold til en som var en del år eldre da jeg var 18, og jeg var naiv og trodde dette var seriøst. Og jeg er ikke spesielt naiv av meg, men vi snakket to vidt forskjellige språk når det gjaldt forventinger til forhold - kunne snakke om alt mellom himmel og jord, men der var vi forskjellige. Det jeg prøver å si; vær sikker på at dere har samme definisjoner.
FantasDick Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 Så lenge man matcher hverandre mentalt og ikke bryter noen lov, så er det helt greit med aldersforskjell både den ene og den andre veien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå