ungfresh Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Heisann. Noen som har brukt QXL før? Har funnet noen produkter jeg liker men vet ikke helt om jeg skal tørre å legge inn bud? Ser NRK tv-auksjonen selger ting via siden så det virker igrunn ok. Har noen her lagt inn bud/vunnet noe på QXL? Eks på hva jeg har lyst å by på : Link : http://www.qxl.no/Mobil%20&%20Tele/Mob...1/P/0/1/20/0/-1
Bertha Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Jeg har kjøpt massevis på QXL, spesielt musikk og bøker, og det har aldri vært noen problemer. Dog, det kreves forhåndsbetaling i 99% av tilfellene, så jeg passer på å aldri handle for mer enn det jeg eventuelt har råd til å tape. Just in case. Du kan forresten gjøre oppslag på selgeren og sjekke hva slags karakterer og tilbakemelding vedkommende har fått på tidligere handler. Det gir som regel en god indikasjon på hvor trygt det er. Endret 18. oktober 2007 av Bertha
ungfresh Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg har nå vunnet min aller første auksjon. Det er utrolig spennende Tusen takk for tips og tilbakemelding PS jeg gjorde faktisk et kupp. Babytøy til 15 kr + 25 i frakt! Fantastisk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå