Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Sliter stadig med denne bekreftelseskoden for å kunne skrive innlegg her, må bare sjanse på om det er bokstaven O eller tallet 0 de mener. Får feil ca 50% av gangene. Flere?? Eller er det bare meg uregistrert?
mysan Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Er ikke 0 litt mer avlang eller har en skråstrek inni eller noe?
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Sliter stadig med denne bekreftelseskoden for å kunne skrive innlegg her, må bare sjanse på om det er bokstaven O eller tallet 0 de mener. Får feil ca 50% av gangene. Flere?? Eller er det bare meg uregistrert? Det er dårlig UI. Man bør f.eks unngå å blande 0 og O, og unngå å blande liten l og stor I i alt av passord og bekreftelseskoder.
Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Sliter stadig med denne bekreftelseskoden for å kunne skrive innlegg her, må bare sjanse på om det er bokstaven O eller tallet 0 de mener. Får feil ca 50% av gangene. Flere?? Eller er det bare meg uregistrert? Nei, det er ikke bare deg! Jeg får feil hver eneste gang på 0 og O, selv om jeg faktisk mener det må være den riktige. Kanskje det ferdigkjøpte systemet er bevisst er laget slik at en ikke skal få riktig hver gang for å straffe gjestene.
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg tror det alltid er 0, altså tallet 0, i hvert fall skriver jeg alltid det, og får nesten aldri feil kode.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 Nei det er ikke alltid tallet 0. Jeg prøver litt forskjellig, og får ofte feil. Men burde ikke denne tråden ligge på Ris&Ros?
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #7 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg tror det alltid er 0, altså tallet 0, i hvert fall skriver jeg alltid det, og får nesten aldri feil kode. Min erfaring også, jeg fikk også mange feil før jeg "la om fullstendig" og skrev tallet 0 konsekvent, alltid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå