Gå til innhold

Bekreftelseskode, bokstaven O og null.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter stadig med denne bekreftelseskoden for å kunne skrive innlegg her, må bare sjanse på om det er bokstaven O eller tallet 0 de mener. Får feil ca 50% av gangene.

Flere?? Eller er det bare meg uregistrert?

Skrevet

Er ikke 0 litt mer avlang eller har en skråstrek inni eller noe?

Skrevet
Sliter stadig med denne bekreftelseskoden for å kunne skrive innlegg her, må bare sjanse på om det er bokstaven O eller tallet 0 de mener. Får feil ca 50% av gangene.

Det er dårlig UI. Man bør f.eks unngå å blande 0 og O, og unngå å blande liten l og stor I i alt av passord og bekreftelseskoder.

Gjest Gjest_Julie_*
Skrevet

Nei, det er ikke bare deg! Jeg får feil hver eneste gang på 0 og O, selv om jeg faktisk mener det må være den riktige. Kanskje det ferdigkjøpte systemet er bevisst er laget slik at en ikke skal få riktig hver gang for å straffe gjestene.

Skrevet

Jeg tror det alltid er 0, altså tallet 0, i hvert fall skriver jeg alltid det, og får nesten aldri feil kode.

Skrevet

Nei det er ikke alltid tallet 0. Jeg prøver litt forskjellig, og får ofte feil. Men burde ikke denne tråden ligge på Ris&Ros?

Skrevet
Jeg tror det alltid er 0, altså tallet 0, i hvert fall skriver jeg alltid det, og får nesten aldri feil kode.

Min erfaring også, jeg fikk også mange feil før jeg "la om fullstendig" og skrev tallet 0 konsekvent, alltid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...