Biebie Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg skal kjøpe reishåndklær til mine reiseglade foreldre til jul. Men hvilket merke skal jeg velge? Evt ikke velge?
Gjest ice Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Hei! Er ikke så kjent med hvilket merke som er bra, men ville sett på Nomaden hvis du bor i Oslo. De er vel "eksperter" på reise, så vil tro du finner noe bra der! www.nomaden.no "Du finner NOMADEN i Uranienborgveien 4, rett bak slottet i Oslo. ÅPNINGSTIDER: HVERDAGER 10 - 18 LØRDAGER 10 - 16" Ellers har de vel mer og mer sånt i sportsforretninger og i bokhandelere også. Endret 19. oktober 2007 av ice
Gjest Tigress Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Ikke kjøp "Pack towl", det jevner bare vannet rundt på kroppen. Jeg har et "Sea-to-Summit" som jeg synes er overraskende bra. Man må tørke veldig omstendelig, hvis du skjønner, men man blir ordentlig tørr, og det tørker fort også. Tror man får kjøpt dem på G-Sport og XXL, men er ikke sikker (kjøpte mitt på DNT-hytta på Finse, men det er jo litt sært å dra helt dit...). Nomaden er en god ide.
Gjest turvenn Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 Ikke kjøp "Pack towl", det jevner bare vannet rundt på kroppen. Jeg har et "Sea-to-Summit" som jeg synes er overraskende bra. Man må tørke veldig omstendelig, hvis du skjønner, men man blir ordentlig tørr, og det tørker fort også. Tror man får kjøpt dem på G-Sport og XXL, men er ikke sikker (kjøpte mitt på DNT-hytta på Finse, men det er jo litt sært å dra helt dit...). Nomaden er en god ide. Sport8 har slike håndklær. De er flotte - bruker dem selv! http://www.sport8.no/butikk/index.php?act=...p;productId=100
Grissini Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 Jeg er usikker på merker, men jeg ville absolutt kjøpt et som ikke er altfor lite. Vi kjøpte et til vi backpacket i 6 mnd tidligere i år, men jeg syntes det var litt for lite, så det ble kun brukt til "hode/hår" håndlkle. Litt waste of money med andre ord. Vil ellers tipse deg om at ebay som regel har mye billigere enn Nomaden. Vi kjøpte det meste av vårt utstyr på ebay og sparte 1000-lapper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå