Gå til innhold

Utdrikkingslag om vintern

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal arrangere utdrikkingslag en gang i januar/februar for en brud som liker opplevelser og litt action, men jeg kjenner meg litt tum for ideer.

Noen som har tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg skal arrangere utdrikkingslag en gang i januar/februar for en brud som liker opplevelser og litt action, men jeg kjenner meg litt tum for ideer.

Noen som har tips?

Snøscooterkjøring, snørafting (er det det det heter?) på et av de store vinterstedene, de har vel slike tilbud der? Det hadde jeg digget!!! :)

Skrevet

hvor omtrent i landet er det dere skal være? litt lettere å komme med tips hvis en vet det?

Skrevet

Jeg har vært med på utdrikkningslag i januar. Vi dro på fjellet og leide en hytte. På dagen hadde vi et slags "OL" der bruden måtte stå på jettski i en liten bakke pynta med flagg, lys og granbar. Så aket vi alle sammen etterpå. Spiste også pølser og drakk litt i bakken. På kvelden ordet vi med middag på hytta og dro på afterski senere.

Skrevet

Eller gjør noe morsomt inne :)

I Oslo er det bl.a Gladiatorene, go-kart, laserskyting ol.

Mye å velge i hvis dere skal ha det der!

• 3 uker senere...
Skrevet

Det skal være i Oslo. Har tenkt litt på en vinteraktivitet (kanskje curlign er morro, det er ihvertfall veldig sosialt) og så finne et hotell med boblebad og sjampis.

Senere fikse noe middag og så en tur på byen

Skrevet

Jeg hadde synes det hadde vært koselig med skitur(enten bortover eller nedover) med toddy med litt ekstra futt i og pølser på termos. Gjerne etterfulgt av badstue, badestamp e.l. i forbindelse med hytte og en bedre middag med godt drikke til på kvelden. Hva med slalom med hjelm med brudeslør og champagnelunsj i en varmestue? Henger meg litt på den med snøscooter også..det ville vært kult.

Skrevet

Aking i korketrekkeren, eller akekonkurranse et annet egnet sted.

Skrevet

Stiller meg bak aking. Her hvor jeg bor pleier det å være et område klargjort for at folk skal dra å ha masse utendørsaktiviteter. Husker dere "pianotramp" som vi kalte det for? Bruker ski til det..

Hva med noe à la sånn de hadde i Holmenkollen før. Der folk laget sine egne crazy forkoster, kledde seg ut og satte ned unnarennet? (savner det programmet..)

Ser for meg fine snelykter når det er mørkt utenfor huset eller hytta.

Badstu og så hive seg i sneen etterpå!

• 1 år senere...
Skrevet
Signerer denne!

hvor i oslo kan vi ha curling? hva koster dette?

Skrevet

Curling høres jo bare HELT genialt ut! :) boblebad også igrunn... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...