Gå til innhold

Vonde små kviser på halsen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Har fått vonde små kviser på halsen, de kommer og går..

En dag kan det virke som de er på vei bort, og andre dager er de sterkt tilbake.. De er ømme og vonde!!! :gråte:

Når jeg våkner om morningen er de "rolige" men utover på dagen blir de "hissige" igjen..

Hva kan dette komme av? Kan det være reaksjon på matvarer, melk f.eks? Eller av p-piller...? Går på cerazette..

Håper på tips/svar på hva jeg kan gjøre, det er stygt og gjør vondt..

Hilsen Lisa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får kviser hvis jeg spiser mat jeg ikke tåler, helst hvis det er hvete-/glutenprodukter. Vet om flere som reagerer sånn.

Uansett tror jeg kviser er en veldig vanlig bi-virkning. Cerazette inneholder ikke... øhhh... husker ikke om det er progesteronetterlikning eller østrogenetterlikning, men en av delene i alle fall. Så det kan være det er det du reagerer på.

Hvor lenge har du gått på Cerazette? Og når begynte kviseplagene?

Du kan jo ta en telefon til legen og spørre og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått på cerazette i 3 mnd ca, hadde ikke plagene før det.. ikke så sterkt i allefall. Har lurt litt på om det kan ha en sammenheng med cerazette eller at jeg reagerer på melkeprodukter.

Jeg er bevisst når jeg tar på parfyme, tar kun på håndleddet og på klærne.. så det kan ikke være dette heller, eller skyllemiddel.. har ingen klær som er nær halsen på den måten..

Er så stygt men også slitsomt å ha det sånn samtidig som det gjør vondt :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...