Gå til innhold

Hår og sminke i Kristiansand

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fikk jeg et tilbud der jeg kjøpte kjolen, om hår (med prøvetime) til 1600,- og sminke til 700,-

Er det noen som vet om dette er et dårlig tilbud eller bra tilbud i forhold til andre priser i Kristiansand?

Jeg har så lite peiling på priser at jeg føler jeg må spørre litt de som kan :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

vet dessverre ikke om dette var mye eller ikke, men jeg lurte på hvor det var i kr.sand? Skal selv gifte meg i kr.sand til sommeren:-)

Skrevet

Det var her!

Vet ikke om hun tilbyr hår og sminke med mindre man kjøper/leier kjole fra henne. Men jeg kan virkelig annbefale henne! Uten tvil den beste servicen jeg har fått på de tre plassene i Kr.sand. Og hun har veldig mange utrolig flotte kjoler altså. Verd en titt eller tre! Hehe.

Jeg vurderer å ringe rundt på mandag og høre om jeg kan få noen priser fra andre plasser. Vil bestille litt tidlig så jeg slipper å tenke noe mer på det før prøvetime :) Deilig med alt som er gjort.

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Hei, Jeg sjekket rundt forbi på priser før jeg bestilte time, og endte opp hos en dame (Monicas frisørsalong) i vennesla der jeg må betale 1800 for hår og sminke (inkl. prøvetime). :)

Endret av smotti
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

heia!

giftet meg i kristiansand i sommer :)

betalte 2000 på DUO for prøvetime, hår og sminke - veldig fornøyd! vi fikk også mat her - godt å få noe i en nervøs mage

mener bestemt at de tok 600 per time og 200 for sminke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...