Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Hvordan stiller dere dere til det, hadde dere latt deres 14 åring gjøre det, eller latt deres 14 årige barnevakt ha et slikt ansvar. Er litt i tvil, jenta er veldig flink og ansvarsfull, og vi skal ha andre ansvarlige voksne i nabohuset, som jenta kan ta kontakt med, og som skal holde et ekstra øye med de.
La Luna Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg var det da jeg var 14, og det gikk veldig bra.
Filur Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Det gjorde jeg ofte når jeg var 14. Om jenta er noelunde oppgeående så går det helt fint..
Gjest Helen Parr Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Dersom du vurderer jenta som en ansvarsfull og flink barnevakt, og hun i tillegg er komfortabel med det selv, ser jeg ingen grunn til å la være. At det er noen i nærheten som hun kan ta kontakt med, gjør det bare bedre.
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 Min datter sitter ofte barnevakt- hun er 14. ligger ofte over hos den hun sitter til. Hun ringer hvis det er noe.
Gjest lillebøll Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 Hadde jeg nok gjort om jenta var ansvarsfull og de i nabohuset var klar over at hun var barnevakt.
Gjest Silmarill Skrevet 17. oktober 2007 #7 Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Helt greit det utfra sånn du beskriver situasjonen+at barnevakten er ei ansvarsfull jente MEN, det kommer vel litt ann på alderen på barnet hun skal passe! Endret 17. oktober 2007 av Silmarill
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 17. oktober 2007 #8 Skrevet 17. oktober 2007 Helt greit det utfra sånn du beskriver situasjonen+at barnevakten er ei ansvarsfull jente MEN, det kommer vel litt ann på alderen på barnet hun skal passe! Barnet er 2,5 år!
DDuck Skrevet 18. oktober 2007 #9 Skrevet 18. oktober 2007 Det går nok helt fint, så lenge hun har noen hun kan ta kontakt med hvis det skulle være noe Jeg var det mange ganger når jeg var på hennes alder
Gjest Qlio- ikke innlogget Skrevet 18. oktober 2007 #10 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg hadde uten tvil latt min barnevakt passe mine barn på 2 og 4 år en hel natt. Hun er rett og slett fantastisk, og jeg stoler 100% på hennes dømmekraft. Den eneste forhåndsregelen jeg ville tatt, var å sørge for at en av naboene var hjemme slik at hun kunne løpt dit om noe hadde skjedd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå