Gjest Helenius Skrevet 7. april 2003 #1 Skrevet 7. april 2003 Joho! Vi har omsider funnet et servise som både har en form og en dekor som tiltaler oss. Jeg har blitt litt nedbrutt av at de aller fleste serviser er så dillete. Her er et tips til andre som ikke har sans for krummelurer og gull-dilldall: Rosenthals Moon white on white! Dessverre er det litt vanskelig å se hvordan dekoren ser ut, men det er hvitt på gråhvitt i et stripemønster langs kanten. Hva synes dere?
magnhild Skrevet 7. april 2003 #3 Skrevet 7. april 2003 Kjempefint!! Lurt å velge noe tidløst og enkelt. Jeg sliter selv, og er veldig glad for at jeg har veldig god tid... Takk for tipset! Klem fra Magnhild
Sandman Skrevet 7. april 2003 #4 Skrevet 7. april 2003 Er du klar over at man nå kan kjøpe servise på bensinstasjoner? I hvertfall så er det en bensinstasjon på Hadeland, som reklamerer med det... ...mulig forfatteren av skiltet ikke var helt stiv i norsk, da men...
Pip Skrevet 7. april 2003 #5 Skrevet 7. april 2003 Du har rett, det var ikke så lett å se, men det så stilig ut! Vi strevde også lenge for å finne noe som var enkelt nok, men samtidig et 'pen-servise', liksom... Vi oppdaget dette: http://www.tilbords.no/render.asp?chp=MODA_COUTURE Vil dere se koppene, kan dere gå på www.tilbords.no Gå inn på varesortiment, så på serviser, så finner du et bilde litt nede på siden. Vi er iallefall veldig fornøyde med dette - tror ikke vi blir leie av det med det første...
Lady79 Skrevet 7. april 2003 #7 Skrevet 7. april 2003 KJEMPEFLOTT SERVISE!! Vi har selv valgt derien "Carl" fra Duka. Det syns vi begge var ett pent servise som passet til oss og vårt hjem. WOW!!2 MND!!!IHAAAAAAAAAAAAAA!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D
it Skrevet 7. april 2003 #8 Skrevet 7. april 2003 Fint servise! Vi sliter med å finne det riktige for oss, og det er også delvis fordi vi liker litt forskjellig stil. Men vi blir nok enige til slutt - det gjør vi alltid :D
Gjest Helenius Skrevet 7. april 2003 #9 Skrevet 7. april 2003 Vi oppdaget dette: http://www.tilbords.no/render.asp?chp=MODA_COUTURE Jeg tittet litt på det også, uten å egentlig falle pladask for det. Men fasongen på koppene er kjempekul, det er enkelt og stilig, så det har vært inne til vurdering! Dessuten tenkte vi på det nye Tid fra Porsgrund, men forloveden min likte ikke koppene noe særlig (og jeg er egentlig enig med ham i det.) Og så synes jeg Platina fra Porsgrund er fint... Men det har mamma, så det ville vi ikke ha.
Liz Skrevet 7. april 2003 #10 Skrevet 7. april 2003 Vi har valgt Tid fra Porsgrunn. Det er helt hvitt, og enkelt og stilfullt. Tror nok det holder seg moderne lenge.
Ayla Skrevet 8. april 2003 #11 Skrevet 8. april 2003 Vi har valgt Saturn Platina fra Porsgrunn Enkelt og stilfullt! Tidløst. :D http://www.gavelisten.no/images/v_61.jpg Dette er litt dårlig bilde i fargene. Det er lyst grått, med en tynn sølvkant helt ytterst. På dette bilde så det nesten gult ut og det er det ikke....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå