Gå til innhold

Hvordan sjekke!

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Hva er ditt favoritt sjekketriks?

Og hvordan vil du bli sjekket opp?

Hadde nettopp en meget spennende diskusjon om temaet her på jobben.

Og nå er vi interessert i å høre deres synspunkter.

Det er nemlig lønningspils på torsdag og da skal triksene prøves ut....... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gotthard

gikk ret bort til ei dame og begynte og prate musikk en gang , det var sukse vi satt og diskuterte musikk i flere timer vi , flaksen var at vi hadde samme musikksmak da.........

kansje ikke så rart siden vi var på rock in (metal sted i oslo) :lol:

neida , trur nesten man må se an personen og holde seg unna de faste frasene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er å være seg selv.

Finne ett emne dere begge kan diskutere.

Anbefaler ikke den orginale "vil du bli med hjem å se frimerkene mine"

Den faller vel ingen for lenger?? Eller??

koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Mitt beste sjekketriks er:"Overgi deg med en gang fordi jeg skal ha deg", hvorpå jeg spanderer en øl....

Den funker hver gang!!!

Hvordan jeg vil bli oppsjekket: Ingen fasit, men den må funke der og da! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scarlet

Personlig har jeg aldri hatt sansen for såkalte sjekketriks. Jeg liker bedre at sånne ting går av seg selv. At man finner seg noen man liker å snakke med, og så kan man ta det derfra :blunke: Hater ting som: "å, så pene øyne du har" etc. Jeg og en venninne var i Spania for et par år siden og da var det en gutt som ble ganske innpåsliten..jeg sa klart i fra at han skulle holde seg unna, men så presterte han å si: "You have your`e mothers eyes"...hmm.."how can you know that?", sa jeg...latterlig :ler: Da ble han flau og gikk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Det finnes sjekketriks som virker og triks som er som tatt rett ut av Jokkes munn( figur i tegneserien Pondus)

Liker og best at ting går av seg selv, men av og til må man ty til sterker middel.

Der for denne tråden.

Skal jeg døpe den om til ditt beste/dårlige sjekketriks siden grensen er hårfin :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Anbefaler ikke den orginale "vil du bli med hjem å se frimerkene mine"

Den faller vel ingen for lenger?? Eller??

koldbruna :vinke:

Jo da, men det er mange som blir så rare i ansiktet :o når vi kommer hjem og jeg tar frem albumene med postfriske, norske og færøyiske frimerker fra mellomkrigstiden, min store stolthet her i livet!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok aldri "sjekket" noen på den måten, men tøyset med en fyr en gang og sa "Vil du være med meg hjem og se på bilder av eks-typene mine?"

Han svarte at "Ja, det kan jeg vel", men følte seg rimelig dum :-? da han skjønte at det var en spøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

jeg har blitt sjekket opp med "vil du være med hjem å drikke champagne og konjakk?" Det fungerte veeeldig bra for meg :D

Det som ikke fungerte var den veldig fulle mannen på nattbussen i bergen som spurte om jeg var medlem av Levende Ord fordi jeg så uskyldig ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Selv ble jeg sjekket oppmed meldinga:

Kan jeg få se på deg i kveld.

Før det gikk over til teppebombing med spørsmål om telefonnummeret mitt.

:hjerter: Vi hadde tre år og ellve månders jubileum på mandag. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm. ikkeno' triks. det holder lenge med en edru, sympatisk mann med et utseende jeg liker, og som oppfører seg høflig og klarer å fange min oppmerksomhet og interesse.

som 'icebreaker' fungerer nærmest hva som helst. jeg har gode erfaringer med 'si det første som faller meg inn'-metoden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blikkkontakt og så tlf.nr.

Enkelt og greit.

...hvorfor ikke i omvendt rekkefølge...?

:hoho:

...er det nå så forbannet viktig å opptre så mye annerledes på et utested enn i dagliglivet...? Jeg har litt vanskelig for å forstå at man skal være èn "sjekkende uteperson", og en "daglig-person"...?? ...det er jo de samme mennesketypene man møter...?

Kanskje venteværelset hos tannlegen...eller kassakø på RIMI, er like gode "arenaer" som et utested...? :roll:

Tar man på seg en "regissert" sjekkerolle, så mislykkes man som regel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forferdelig dårlig til å sjekke. Ikke kan jeg det selv, og ikke skjønner jeg når andre prøver seg på meg heller.

Håpløst tilfelle :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forferdelig dårlig til å sjekke. Ikke kan jeg det selv, og ikke skjønner jeg når andre prøver seg på meg heller.

Håpløst tilfelle :ler:

Kristian :kysse:

Du er'kke mye håpløs nei.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...