Gå til innhold

Hva slags transport skal dere bruke til/fra kirke.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal bare kjøre fra foreldrene mine til kirken som tar maks 10 minutter og fra kirke til festen er det bare 3 minutters gange. Synes det er litt idiotisk å bruke flere tusen kroner på så små etapper. Hva ville dere ha gjort? Foreldrene mine har ganske ny og fin bil som er sølvfarget. Vi kjører en forholdsvis gammel og grønn bil, så den er uaktuell.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pappa var brudetransporten min/vår.

Vi hadde vesentlig lenger tur da, og hadde egentig bestilt veteranbil. Men den bilen var en ÅPEN veteranbil, og med det været det ble, så ble det ikke noe av det.

Pappa så jo værmeldinga... så han vaska bilen, kjøpte inn hvite bånd, og fant frem et par flagg. Han kjørte meg til frisøren i helt vanlig bil, så vaska han bilen, og når jeg ble hentet hos frisøren, så hadde han pyntet bilen med bånd og flagg, det var så fint så. Så kjørte han meg (og forloveren min) til fotografen (og videre til fotografens studio da det begynte å regne enda mer underveis i fotosession) Så kjørte vi litt rundt i byen mens vi venta på at klokka skulle bli nok til å dra til kirka. Og så kjørte han oss fra krika til lokalet etterpå, det er vel et kvarters kjøretur.

Skrevet

Vi hadde limo (fordi det fulgte m i den pakken vi betalte for...usa vet du - der skal alt være så stort ;) )

Men jeg syns en sølvfarget bil pyntet med litt bånd og sånt er mere enn nok! Bruk pengene på noe annet :)

Skrevet

Jeg tror vi bruker vår bil til og fra frisør osv. Med litt pynt blir det bra ja. Dessuten vurderer jeg å få frisøren hjemme, så slipper jeg og laupe rundt. Kirken er bare 2 min unne der vi bor, så litt teit å bruke masse penger på det.

Etter kirka blir alle gjestene inkl oss, fraktet til festlokalet i et gammelt tog :jepp:

Det blir stas :jepp: ja :rødme:

Skrevet

Vi skal sikkert ha en vetranbil...

Kjenne han som eige bilen, så trur ikkje de blir store kostnadane om de skulle koste noke i de heile....

Vi skal ha den til transport frå frisøren til kirka (mej og forlovaren min + brudepika), vidare til fotografen, so deretter vidare til der festen skal være...

Frå kirka til fotograf er ca 1 mil, og frå fotograf til fest lokale er vel ca 2 mil... Så vi fe brukt litt bilen i allefall :)

Gjest *marie*
Skrevet

Fra frisør til kirken hadde jeg egentlig tenkt til å gå,men fikk streng beskjed fra forloveren at det skulle jeg ikke :fnise: og skjønner nå i ettertid at det hadde blitt litt snodig...kirken ligger midt i byen.

Så får be noen om å kjøre meg....

Fra kirken til festen skal vi kjøre veteranbil :rødme:

Skrevet

Tror vi kommer til å låne en litt nyere bil enn vår av noen vi kjenner. Jeg synes også at det var så innmari dyrt å leie bil. Vi skal kjøre ganske langt både fra frisør til kirka og derfra til der vi skal være, så det ville blitt ganske mange timer. Men jeg tror jo at en renvasket litt finere bil gjør samme nytten :jepp: Synes det hørtes veldig artig ut med tog forresten! Det blir sikkert gøy, og noe alle virkelig kommer til å huske.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Hadde egentlig tenkt til å gå (10 minutter), men så skiftet vi lokale, så da kjører vi med bilen til en av foreldrene våre. Gidder ikke bruke penger på transport.

Skrevet

Jeg har lyst å ta bybussen :ler:

Tenk så morsomt det hadde vært, med alle de andre folkene på bussen.

Men det vil ikke min kjære, han synes det hørtes helt teit ut.

Gjest lissi32
Skrevet

Hest og vogn. Vi skal gifte oss i Bulgaria, en gang;O)

Skrevet

Vi har ganske ny bil, så vi brukte vår egen.

Hadde like kort vei som deg :)

Bilen var nyvasket og polert, og pyntet pent.

Gjest brud nest sommer
Skrevet
Vi har ganske ny bil, så vi brukte vår egen.

Hadde like kort vei som deg :)

Bilen var nyvasket og polert, og pyntet pent.

Skrevet

Vi har fått låne en Ford Mustang 67 mod. Det gleder vi oss til...

Skrevet

vi skal ha en veteran buss som skal kjøre gjester til lokalet etter seremonien. greit for da kan alle kose seg og så kommer alle sammlet. :goodbye:

Skrevet

Pappa kjørte meg fra frisøren til kirka (ca 200m) med en ganske ny passat stasjonsvogn. Og så kjørte vi knallrød liten golf til fotografen for fotografering. Mannen min og jeg hadde brukt formiddagen til å pynte golfen med hvite silkeband og flagg. Angrer overhodet ikke på at vi sparte de pengene, og brukte egen bil.

Skrevet

Faren min hentet meg hos frisøren i bilen sin. Fra kirken hadde vi lånt en gammel cadillac cabriolet av en kompis av mannen, stilig bil.

• 3 uker senere...
Skrevet
det er vel litt dyrt?

Også!!!!

Man kan vel bruke pengene sine på akkurat det man vil!?

Skrevet
Også!!!!

Man kan vel bruke pengene sine på akkurat det man vil!?

Selvfølgelig :) Det var absolutt ikke sånn jeg mente det.

Spørsmålet var faktisk: Det er vel litt dyrt?

Syntes faktisk det hørtes veldig spennende ut jeg.

:tommelopp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...