Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har dere noen tips på smykke? Jeg har kjøpt kjole med bredt tøystykke rundt halsen og bare skuldre. Hvilken type smykke er fint da? Det kan jo fort bli litt for mye for smykke vil jo ligge delvis under stoffet rundt nakken? HELP! :brunette:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes absolutt ikke du skal ha smykke til en slik kjole. Sats heller på et pent armbånd eller øredobber. Har du et bilde av kjolen som du kan legge ut, så det blir lettere å se hva du mener?

Skrevet

Ja har lurt på det samme selv.Har dessverre ikke noe bilde, men det er sånn vanlig halternack(?).

Skrevet

Det var det jeg trodde. Da synes jeg du skal droppe halssmykke. Kanskje noen øredobber som henger litt? F. eks. dråpeformede perler (hvis du liker perler).

Skrevet

Tror også absolutt det blir for mye med smykke til en sånn kjole!

Ikke tenk at du 'må' ha smykke, uansett hva andre sier, iallefall! Selv skal jeg ikke ha noe - hverken halskjede, armbånd eller øredobber. (Selv om min kjole er utringet nok til smykke...) Det er liksom ikke helt 'meg'... Men damene i brudesalongene enkelte steder tjener jo ekstra penger på smykker de selger, og noen prøvde å dytte på meg både det ene og det andre... :-?

Finn ut hva som passer, du - husk bare at det er ikke noe stilig å være overpyntet heller!

Lykke til!

Gjest Anonymous
Skrevet

Gifter meg 12. juli til sommeren.

Jeg skal ha på meg en halterneck-kjole, og bestemte meg ganske fort for ikke å ha noe smykke i halsen.

Brudekjolen er smykke nok i seg selv...

Ellers er det eneste smykket jeg skal ha dråpeperler i ørene, kjøpt hos Glitter til 60,- kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...