Gjest Tex Skrevet 29. oktober 2007 #21 Skrevet 29. oktober 2007 Dette året skal foreldrene mine få et par av barndomsbøkene av Kristin von Hirsch. bokklubben De koster 229kr pr stk. (200kr hvis du er medlem) så da blir det jo ikke kjempedyrt om du gir dem en sammen. Jeg tror nesten jeg ønsker meg en selv, det er jo så kjekt å se igjen tingene man hadde når man var liten :D takk for tips
rugrat Skrevet 29. oktober 2007 #22 Skrevet 29. oktober 2007 Mamma får boken "To liv - én gjerning: Kongeparet 70 år". Aner ikke hva svigers skal få.
FrizzleSizzle Skrevet 29. oktober 2007 #23 Skrevet 29. oktober 2007 Abonnement på bladet "Vi over 60"
Gjest Tex Skrevet 29. oktober 2007 #24 Skrevet 29. oktober 2007 Abonnement på bladet "Vi over 60" hi hi det ga jeg til pappa da han fyllte 60. Tror ikke han syns spøken var nevneverdig morsom... men det syns vi andre *knis*
Gjest Elize Skrevet 30. oktober 2007 #25 Skrevet 30. oktober 2007 Til min mor gir jeg wish pearl og til min far gir jeg viktorinox fiskefilétkniv. Til mine svigerforeldre skal vi gi gavekort på teater.
Gjest Lano Skrevet 1. november 2007 #26 Skrevet 1. november 2007 Litt off topic, men du som skriver at du skal lage julekuler med bilder av dere på - hvordan får du til det? Hørtes morsomt ut!!
Wildy Skrevet 1. november 2007 #27 Skrevet 1. november 2007 Har sett slike julekuler hos en fotobutikk tror jeg? *ut å lete på nett....*
lillesky Skrevet 25. november 2007 #28 Skrevet 25. november 2007 Tror fotoknudsen har julekuler (+ masse mer) som man kan ha egne bilder på. Jeg har lest her inne at flere skal gi fenalår til foreldre/besteforeldre - det synes jeg er en god idé!
Wildy Skrevet 25. november 2007 #29 Skrevet 25. november 2007 Jeg fant ikke noen som lager slike julekuler OG hvor det var mulig å få de til Norge før jul før en anstendig pris, så jeg har laget egne. Tok små bilder av ungene, skrev ut på vanlig papir og limte på innsiden på glasskuler fra Panduro. Satte også inn navn og årstall. Når alt er tørt fylles kulen med glitter el. En smule fiklete å få til, men de ble fine. Laget en med bilde av rampepus også, han må jo også være med!
lillesky Skrevet 25. november 2007 #30 Skrevet 25. november 2007 Jeg trodde jeg hadde sett slike kuler hos fotoknudsen, men nå finner jeg ingen, så jeg har nok tatt feil.
Wildy Skrevet 25. november 2007 #31 Skrevet 25. november 2007 Du er ikek alene! Jeg vet jeg har vært borti slike kuler før, og tenkte da at "dette var jo en smart gave". Har sett noen flate platter også, men gudene vet hvor....
Gjest Jenna88 Skrevet 25. november 2007 #32 Skrevet 25. november 2007 Jeg har kjøpt kurv med vin, mørk sjokolade, spa, kropp og-velværeprodukter, servietter og fine lys til mamma. Forsøker fortsatt å lure gaveønsker ut av pappa, men det er ikke så enkelt.
cappocino Skrevet 25. november 2007 #33 Skrevet 25. november 2007 Bilde av deg (og ev familie) trykket på lerret og satt på en ramme. http://www.fotoknudsen.no/photogifts/canvas/default.asp Foreldrene mine skal få polaroid kamera og noen filmer til som de kan ha på hytta. Morsomt å lese hilsener i gjesteboken, men enda morsomere hvis det er bilder med
Gjest prestekrage Skrevet 25. november 2007 #34 Skrevet 25. november 2007 Jeg har foreldre på 57 og 55. Pappa (57) får hettegenser og olabukse (gjentar suksessen fra fjorårets farsdag) mens mamma får boka "Da rocken kom til Hamar" (de er begge veldig glad i god rock- og er fra Hamar). Tidligere har det blitt; konsertbilletter, bøker, musikk, konsertdvd'er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå