Gå til innhold

Fotograf i Oslo

Gjest Gjest_smil_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_smil_*
Skrevet

Er det noen som har erfaringer og tips om fotograf i oslo?

Vi skal bare ta bilder mellom vielsen og middagen. Det blir nok innendørs siden det begynner å mørkne ute.

Vi har planer om å ta nokså enkle/tradisjonelle bilder. Og håper å slippe å betale "en formue" :)

(Vi gifter oss på en hverdag)

takknemlig for tips

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, kom med tips til fotografer i Oslo. Gjerne de som ikke er helt "standard bryllupsfotografer" som tar en formue.

Skrevet

Vi gifter oss på lørdag, og skal bruke en "utradisjonell" fotograf. Send meg en PM så skal jeg tipse dere når det er overstått og vi har sett bildene.

tingeling

• 2 måneder senere...
Skrevet

Her er min erfaring, håper den kan hjelpe!

Vi skulle gifte oss i Oslo og visste ikke hvilken fotograf vi skulle bruke. De fleste var for dyre og vi prøvde å finne en som kunne ta bilder for rundt 4000-5000 kr. Vi søkte litt rundt på nettet, fant ikke no særlig.

Men så var det en kamerat av broren min som anbefalte oss Henrik Kreilisheim, så vi kontaktet ham. Vi kunne ikke ha tatt ett bedre valg! Han er ikke din vanlige bryllupsfotograf, men tar mer sånne situasjonsbilder og fulgte oss hele bryllupsdagen. Han fanget noen helt sinnsyke øyeblikk som vi nå er veldig glad for at vi har. Hvis du vil ha oppstilte studio-bilder, så bør dere nok finne en studiofotograf, men for øyeblikksbilder så kan vi ikke tenke oss noen bedre.

Veldig god service og fantastiske bilder! Betalte omtrent 5000 inkludert trykkede bilder og cd(!) Han er egentlig pressefotograf, derfor den lave prisen. her er link: www.henrikfoto.no Anbefales! :)

Skrevet

Snakker ikke ut fra erfaring ennå, men har booket fotografering med Sara Furmyr, som holder til på Grünerløkka. Fikk henne anbefalt av en venninne som jeg stoler 100% på, og synes bildene på siden hennes er veldig fine. Regner med at vi går for standardpakken til 4000 kr. Her:

www.sararose.no

Gjest Revenka
Skrevet

Vil bare tipse om Nordstrandsfotografene fordi jeg syns de virkelig fortjener å bli nevnt :) Er kjempefornøyd med våre bilder. Kostet litt, men for oss var det verdt det. Bildene ble vakre!

Skrevet

..og Frøydis Geithus på Studio Fazett. Hun tar helt fantastiske bilder. Sjekk ut www.studiofazett.no.

Gjest Gjest_sofie_*
Skrevet

kjenner sara rose (furmyr) personlig, og dette er en utrolig flink jente!

Gå inn på sararose.no

Hun skal ta bilder av oss!

Gjest Gjest_Lena_*
Skrevet

Noen andre som har gode tips? :)

Gjest Ballerina25
Skrevet

Ville bare si at Henrik er utrolig flink. Ekstremt god kundeservice og dyktig til tusen. Har anbefalt han til alle jeg kjenner som skal gifte seg. Og det skader absolutt ikke at han er så rimelig som han er. Skikkelig bra fyr! http://www.henrikfoto.no

Skrevet
Ville bare si at Henrik er utrolig flink. Ekstremt god kundeservice og dyktig til tusen. Har anbefalt han til alle jeg kjenner som skal gifte seg. Og det skader absolutt ikke at han er så rimelig som han er. Skikkelig bra fyr! http://www.henrikfoto.no

Vi har bestilt han og har et kjempegodt inntrykk av han så langt! Skikkelig god service! Er veldig fornøyd med det valget! :)

Gjest lurer å
Skrevet

Vil bare tipse om Nordstrandsfotografene fordi jeg syns de virkelig fortjener å bli nevnt :) Er kjempefornøyd med våre bilder. Kostet litt, men for oss var det verdt det. Bildene ble vakre!

[/quote

ca hvor mye koster det å bli fotografert hos dem. finner ikke noe prisliste hos dem.

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg vil anbefale Eva på Moment Studio. Hun er veldig dyktig! Se bildeeksempler på www.moment.no

Skrevet

Vi har booket henrikfoto.no nå! Gleder oss veldig, liker stilen på bildene hans og ikke minst prisen :)

Skrevet
Vi har booket henrikfoto.no nå! Gleder oss veldig, liker stilen på bildene hans og ikke minst prisen :)

Vet du om bildene blir veldig tilfeldige eller skal han ta oppstilte bilder av dere også?

Og gir han bilder fra seg på cd? og er dette så høy oppløsning at man kan forstørre osv?

Skrevet

Han kan ta mer oppstilt om vi ønsker det, og cd får vi med 35 bilder i både høyoppløselig med vanntrykk, og lavoppløselig format uten vanntrykk som man kan bestille opp bilder hos vanlig fotobutikk med som f.eks foto knudsen osv.

Han forbeholder seg retten til å trykke bildene som rene fotografier, dvs. 10x15cm, 13x18cm, 21x30cm og større.

Vi betaler 5900,- og da følger han oss hele dagen :)

Henrik Foto

Skrevet

Vi skal også bruke Henrik.

Skrevet

Vi skal også bruke Henrik.

Vi og! :-D Gleder meg masse, blir veldig morsomt å ha skikkelige bilder fra hele dagen :hjerte:

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_Trine_*
Skrevet

Vi også! Takk for gode råd! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...