Sisilie Skrevet 7. april 2003 #1 Del Skrevet 7. april 2003 -Hva pleier dere å ha i tunfisk-salaten?? Er ute etter gode tips- forandring fryder,som kjent. Jeg bruker - sløyfepasta - tunfisk i olje - hvitløk - tomater - oliven - grønn salat - pepper,sitron og salt........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niniel Skrevet 7. april 2003 #2 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg bruker å lage en tunfisksalat til å ha på brødskiver, ekstra godt på ristet brød:) - Tunfisk i vann - Majones - Rødløk i små biter - Salt og pepper Enkelt og godt! Skal jeg lage salat med tunfisk, bruker jeg grønn salat, agurk, mais, paprika og tunfisk i vann. Dropper olje og dressing, så blir det litt sunnere :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 7. april 2003 #3 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg har alltid kokt egg i tunfisksalaten, nam, nam... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niniel Skrevet 7. april 2003 #4 Del Skrevet 7. april 2003 Ja, såklart! Kokt egg må med, det glemte jeg. Blir ikke det samme uten :D *sulten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 7. april 2003 #5 Del Skrevet 7. april 2003 Rømmedressing med rømme, litt sitronsaft, litt sukker, en teskje sennep, hvitløk, vårløk, salt og pepper er også nam nam til tunfisksalat... da bruker jeg tunfisk i vann så det ikke blir så fett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 8. april 2003 #6 Del Skrevet 8. april 2003 Rødløk er supert sammen tunfisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå