Gå til innhold

Pilates...hjemmevideo

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg føler at jeg ikke har tid til å reise ut for å trene og har lenge vurdert å finne en måte jeg kan trene hjemme.

Nå har jeg funnet en pakke med treningsdvd m pilates og det følger også med matte og strikker.

Jeg har aldri prøvd pilates før, men hører jo veldig mye bra om det.

Er det noen som kan pilates her?

Tror dere jeg vil ha noe utbytte av en slik treningsvideo eller er det så vanskelig at man må gå ett sted og lære av noen???

Jeg vil ikke bruke penger på det hvis jeg ikke kommer til å få det til - eller ikke får noe utbytte av det rent fysisk.

(Grunnen til at jeg vil trene er at jeg ønsker å stramme opp litt...)

Endret av *Emma*
Videoannonse
Annonse
Skrevet

min personlige mening er at pilates ikke er veien å gå for å stramme opp. da ville jeg heller velge styrketrening.

men for all del, pilates er bra, spes for kjernemuskulaturen. det skal også hjelpe på holdningen, samt gi bedre bevegelighet.

jeg tror en dvd funker bra. regner med de kommer med instruksjoner, så du vet at du gjør det riktig. kjør på! :)

Skrevet

I pakken er det:

- 2 dvd'er (en for nybegynner og en for viderekommende)

- 1 cd med musikk som passer til

- 1 instruksjonsbok

- treningsmatte

- strikk til å trene med

Skrevet
I pakken er det:

- 2 dvd'er (en for nybegynner og en for viderekommende)

- 1 cd med musikk som passer til

- 1 instruksjonsbok

- treningsmatte

- strikk til å trene med

Hvor har du funnet dette og hva koster pakken? Er nemlig på jakt etter noe sånt selv :)

Gjest *Emma* ikke innlogget
Skrevet

Jeg har meldt meg inn i www.bokklubben.no Der får man et gavekort på 1000kr i innmeldings"premie". Den kan brukes på bøker eller andre ting fra shoppen dems og det er der jeg fant dette. (De har alt mulig ting der.)

(Du forplikter deg til å være medlem i ett år, men ikke til å kjøpe noen bøker. Jeg får mail hver mnd m månedens bok...vil jeg ikke ha den avbestiller jeg med en gang jeg får mailen. Veldig enkelt og greit.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...