Amyrlin Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Oioi! Er en uke for sen, så jeg tenkte jeg skulle teste før jeg dro på jobb nå. Har brukt strimmeltest, og det kom 2 tydelige streker som i følge bruksanvisningen sier at jeg er gravid! Brukte 2 stykker og begge viste samme resultat! Er de til å stole på de testene? Fra billigtester.no. Skal kjøpe en CB test etter jobb for sikkerhetsskyld. Hva gjør jeg nå da? Ringer og forteller fastlegen min? Drar på ferie imorgen til Egypt. Noe jeg bør passe på?
la Flaca Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Drar på ferie imorgen til Egypt. Noe jeg bør passe på? Du må vaksinere deg, og opplyse om at du er gravid slik at de kan gi deg en vaksine tilpasset det. Heldigivis ere du ikke langt på vei, for jeg ville ikke anbefalt noen gravide å reise til egypt. Edit; gratulerer! Endret 17. oktober 2007 av la Flaca
Amyrlin Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2007 Vaksinerte meg for litt over en måned siden. Hadde mensen da, så jeg er sikker på at jeg ikke var gravid da. Damen spurte også om jeg var gravid, for hvis jeg var hadde hun ikke satt vaksinen. Så da burde jo det være greit. Nå skal jeg teste en gang til, men med en test de anbefalte på apoteket. Snart tilbake!
blåmeisa Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Vaksinerte meg for litt over en måned siden. Hadde mensen da, så jeg er sikker på at jeg ikke var gravid da. Damen spurte også om jeg var gravid, for hvis jeg var hadde hun ikke satt vaksinen. Så da burde jo det være greit. Nå skal jeg teste en gang til, men med en test de anbefalte på apoteket. Snart tilbake! spennende!
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 Gratulerer Det er nok riktig. Har ikke noe å si at det er billig tester. De fleste skal være like sikre som hos legen. Når du har chg hormon i kroppen kan det ikke være falskt. Enten så har du det eller ikke.
Amyrlin Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Ja! Da er det vel sikkert! Jeg er gravid! Testet nå med Aco sin "preg" test, som viste et tydelig pluss tegn med en gang. Endret 17. oktober 2007 av Amyrlin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå