Gjest Majora Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Mannen min har fått en fetisj: masker. Han liker å ha sex med ei dame uten å se ansiktet hennes. Jeg tar det foreløpig ikke som en fornærmelse, for han har sagt at jeg ikke er stygg :-) Foreløpig har vi knullet iført finlandshetter, motorsykkelhjelm, nylonstrømpe (type bankraner) og sveisemasker fra verkstedet. Han har tilgang til diverse beskyttelsesutstyr på jobben. Vi har brukt vernebriller, snowboardbriller og dykkermasker. Men nå vil han bruke gassmasker! Jeg begynner ærlig talt å bli lei dette. Jeg liker å se ansiktet hans, og mistenker at denne maskegreia bare er for at han skal forestille seg at det er Kiera Knightley under masken. Tenner han ikke på meg?
Gjest Gjest_Bettan*_* Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Glem alle tvangstanker om at han ikke tenner på deg, for det er ikke hva dette handler om. Det handler om at han får sex, samtidig som han får utløp for denne maske tingen, noe som bare gjør at han får en ekstra sterk tenning. Du har stukker deg langt om du har latt han knulle deg med alle de maskene du snakker om. Nå er det viktig å stramme inn litt dersom dere kun har sex på denne måten, og ikke bare med dere to som kjærester. Han skal også ta hensyn til dine behov slik du nå har strukket deg veldig langt for å glede han. Det hele handler her om å finne en gylden middelvei for dere begge, der vanlig sex står i sentrum, for så å krydre dette ved å bruke diverse masker innimellom. Jeg lever i et BDSM forhold, der vi begge tenner på dette, så her blir det litt annerledes. Men typen din må forstå at masker ikke er helt din greie, selv om du har involvert deg i hans ønsker.
Gjest Gjest_Bettan*_* Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Du har stukker deg langt om du har latt han knulle deg med alle de maskene du snakker om. STRUKKET deg langt skulle det stå!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå