Gå til innhold

Homosex som ung

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det vanlig å eksperimentere med personer av samme kjønn når man er ung? Jeg gjorde det da jeg var yngre, men som voksen føler jeg meg helt heteroseksuell.

Er det noen andre som har sånne erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok veldig normalt! Ikke det at jeg gjorde det. Men helt fra man er barn er det ofte vanlig å se på hvordan andre sine tisser er. Og mange prøver seg og da senere i tennårene å dra dette til mer seksuelle handlinger enn da man var barn da man bare utforska! Kjenner flere som har hatt sex med venner "bare for å sjekke"

Skrevet

Når man er barn utforsker man ofte, og da sammen med venner. Da vet man egentlg ikke helt hva man holder på med, men bare nyter handlingen og egentlig ikke personen. Når man er i tenårene eksprimeterer man enda mer, da er man kjempekåt og vil kanskje teste ut alt. Da kan man tenne på det aller meste, og sex med samme kjønn er av og til noe som også må testes ut i denne prosessen.

Når man blir eldre har man funet litt mer ut hva og ikke minst HVEM man faktisk tenner på, tidligere var kanskje ikke HVEM så viktig så lenge man fikk noe;)

Skrevet
Det er veldig vanlig ja :)

Jeg skjønner ikke helt på hvilket grunnlag du kan si at det er veldig vanlig å ekperimentere med personer av samme kjønn når man er ung. Har du noe statistikk på dette? Og hva legger du i vanlig? Hvor mange prosent av befolkningen skal ha gjort det før det kan betegnes som vanlig? Er det forskjell på gutter og jenter?

Jeg har en følelse av at du bare generaliserer ut fra egne erfaringer.

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Jeg skjønner ikke helt på hvilket grunnlag du kan si at det er veldig vanlig å ekperimentere med personer av samme kjønn når man er ung. Har du noe statistikk på dette? Og hva legger du i vanlig? Hvor mange prosent av befolkningen skal ha gjort det før det kan betegnes som vanlig? Er det forskjell på gutter og jenter?

Jeg har en følelse av at du bare generaliserer ut fra egne erfaringer.

Ja både av mine egne erfaringer og med andres erfaringer..snakker her om venninner og typer jeg har vært sammen med :)

Selv om du ikke har opplevd det og føler det sånn, så tror jeg nok at det er veldig vanlig

Skrevet

Sjekk tråden "Runkekompis" på erotikknett.

Tror det er ganske vanlig ja.

Skrevet
Ja både av mine egne erfaringer og med andres erfaringer..snakker her om venninner og typer jeg har vært sammen med :)

Selv om du ikke har opplevd det og føler det sånn, så tror jeg nok at det er veldig vanlig

Mulig at du har rett. Men det er ikke noe man snakker så mye om vil jeg tro, kanskje derfor jeg ikke kjenner til det. Men jeg husker fra min egen ungdom at homofobien var svært utbredt blant guttene på ungdomsskolen. Den eneste jeg visste om som hadde eksperimentert med en av samme kjønn, ble mobbet så mye at han måtte flytte til en annen by.

Skrevet (endret)

Med tanke på meg selv og mine venners erfaringer så tror jeg det er nokså akseptert ja :)

Jeg har "utforsket" og er fortsatt hetrofil... Har lagt bak meg den spenningen nå :)

Endret av dinedama
Gjest Gjest_Espen_*
Skrevet

Vanskelig å si om dette er vanlig eller ikke. Sikkert er det at det forekommer. Om det påvirker en person så mye vet jeg ikke.

Jeg har vel kanskje vært litt bi hele tiden, og ville trolig blitt det uansett, men vet jo ikke sikkert.

Utforsket sex sammen med en kompis fra jeg var 14-15 eller deromkring. Vi møtes fortsatt av og til. Er begge gift nå men treffes av og til i smug hvor vi runker og suger hverandre.

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Vanskelig å si om dette er vanlig eller ikke. Sikkert er det at det forekommer. Om det påvirker en person så mye vet jeg ikke.

Jeg har vel kanskje vært litt bi hele tiden, og ville trolig blitt det uansett, men vet jo ikke sikkert.

Utforsket sex sammen med en kompis fra jeg var 14-15 eller deromkring. Vi møtes fortsatt av og til. Er begge gift nå men treffes av og til i smug hvor vi runker og suger hverandre.

Får jeg se på? :rødme:

Gjest Gjest_Espen_*
Skrevet
Får jeg se på? :rødme:

Klart du får se på!!

Bare deilig og pirrende det vet du.... :sjarmor:

Men du må holde tett om det da......he he he

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Klart du får se på!!

Bare deilig og pirrende det vet du.... :sjarmor:

Men du må holde tett om det da......he he he

Ok min munn er lukket med syv seil ;)

Gjest Gjest_Espen_*
Skrevet
Ok min munn er lukket med syv seil ;)

Kjempebra :)

Vi ble faktisk beskuet av ei jente en gang, det var på en hyttetur for mange herrens år siden. Hun ble nærmest helt vill av å se på oss, og dette tente også meg veldig. :filer::filer::filer:

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Kjempebra :)

Vi ble faktisk beskuet av ei jente en gang, det var på en hyttetur for mange herrens år siden. Hun ble nærmest helt vill av å se på oss, og dette tente også meg veldig. :filer::filer::filer:

Sukk ja..har foreslått det for typen men han vil ikke så jeg må jo respektere det,.Men det er noe som jeg helt klart drømmer om. Har jo prøvd trekant med to menn, men der var de mer fokusert på meg og ikke på hverandre.

Gjest Gjest_Espen_*
Skrevet

Kanskje avsporing fra ts dette men...

Skjønner mannen din Mysticgirl, og det må selvsagt respekteres. Kjipt for deg allikevel da. Han vet helt sikkert hva han liker og ikke liker.

Men jeg har eksempler på menn som bastant har vært i mot å prøve litt guttesex, like skråsikre som mannen din sikkert, men som virkelig har fått smaken på det etter å ha blitt forført "into some gay play"........det er veldig mange som går rundt med bi-lyster. Og den settingen med mann-mann-kvinne er helt rå spør du meg.

Gjest Gjest_Gina_*
Skrevet
Med tanke på meg selv og mine venners erfaringer så tror jeg det er nokså akseptert ja :)

Jeg har "utforsket" og er fortsatt hetrofil... Har lagt bak meg den spenningen nå :)

Jeg gjorde det da jeg var liten. Nå er jeg lesbisk! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...