Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2003 #1 Skrevet 7. april 2003 Hvis du måtte klare deg med bare ett make up produkt i feks. en tre måneders tid - hva ville du da velge? (sett bort fra rense og pleieprodukter) Mascaraen? Leppestiften? Noe annet?
chimp Skrevet 7. april 2003 #6 Skrevet 7. april 2003 Mascara, brun! Forøvrig d eneste jeg bruker av sminke....!!! Men den mååååå jeg til gjengjeld ha......
Livets datter Skrevet 7. april 2003 #8 Skrevet 7. april 2003 Helt klart mascara. Men det skal også sies at jeg ikke gidder å sminke meg til hverdags. Har ikke tid. Sminker meg kun i helgene!
aline Skrevet 7. april 2003 #13 Skrevet 7. april 2003 Tror faktisk det må bli det gjennomsiktige/ufargede pudder! (matte huden og få en litt jevn "tone")
Gjest Kinga Skrevet 7. april 2003 #14 Skrevet 7. april 2003 Solpudder om vinteren/våren/høsten. Om sommeren hadde vel valget falt på mascara. Vibeke
starie Skrevet 7. april 2003 #17 Skrevet 7. april 2003 Siden jeg som regel farger vippene mine, trenger jeg ikke mascara, men lip balmen fra MD Formulations er jeg helt avhengig av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå