Gå til innhold

Irritert på hårfargen loreal color casting creme gloss

Linda644

Anbefalte innlegg

ja stemmer den er mørk..har den i nå, skal kjøpe mørk blond neste gang.. frisørfarge er så dyrt. :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blubberella

Jeg farget håret jevnt og trutt med forskjellige hjemmefarger fra jeg var 16 til jeg var ca 28, og opplevde aldri at fargen ble totalt annerledes enn forventet. Jeg prøvde både lyse og mørke farger, til og med rødsvart (jadda). Casting var min favoritt blant alle merkene jeg prøvde.

Det står vel på pakkene at man må ta med i beregningen om man har sin naturlige hårfarge eller ikke før man farger håret. I tillegg bør man velge en farge høvelig likt opp til sin egen for å unngå ettervekst (eller ubehagelige overraskelser), dvs helst litt lysere farge. Det heter vel også at rødfarger sitter lengre i håret enn andre farger. Og ja, Casting er uten ammoniakk (såkalt grad 2 hårfarging. Grad 3 er permanent farge med ammoniakk)

Jeg har forresten også farget håret hos frisør et par ganger (to forskjellige), og jeg ble ikke fornøyd noen av gangene... Fargen ble for mørk begge gangene til tross for at jeg valgte den lyseste av de fargene frisøren foreslo. Den ene frisøren insisterte på å stripe i tillegg, og de stripene vistes ikke en gang. Men hun var jo strålende fornøyd selv og kunne ta 400 kr ekstra for en elendig striping som jeg i utgangspunktet ikke ville ha. I tillegg opplevde jeg utrolig nok at håret mitt ble mye mer slitt av frisørfargene enn hjemmefargene. Det rare var at begge gangene luktet det mistenkelig ammoniakk-aktig av fargen de brukte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...