Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest lissi32
Skrevet

I forbindelse med wrapping og muskelstimulator?

Jeg tenker og lurer på om han vil tenne på disse damene...

Ville du tenkt sånn?

(ja jeg vet jeg er sjalu) :rødme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om han skal uføre wrappingen og feste utstyr for muskelstimulering? Hadde ikke gjort meg en døyt. Det er en jobb som alle andre.

Når man ser nok kropp blir man etterhvert rimelig imun mot det meste.

Gjest lissi32
Skrevet
Om han skal uføre wrappingen og feste utstyr for muskelstimulering? Hadde ikke gjort meg en døyt. Det er en jobb som alle andre.

Når man ser nok kropp blir man etterhvert rimelig imun mot det meste.

Enig på en måte. Jeg har sagt at vi skal gjøre dette sammen at jeg ikke har imot det. (Noe annet ville vært idioti)

Men har litt dårlig selvfølelse om dagen, så grubler litt for mye, på teite ting :gråte:

Skrevet

Tror ikke settingen er sånn at en blir så veldig tent, jeg

Gjest lissi32
Skrevet
Tror ikke settingen er sånn at en blir så veldig tent, jeg

:spise::spise::spise:

Neppe :fnise:

Skrevet
:spise::spise::spise:

Neppe :fnise:

Jamen helt seriøst!

Dette er jo damer som ikke akkurat er på sitt beste når de kommer til slik behandling. Dessuten er de i alle aldre og fasonger. De er jo ikke akkurat stashet opp for en tur på byen ;)

Dessuten kommer han til å være nervøs for å gjøre noe feil, ihvertfall i starten, så han er vel ikke i den mooden da...

Gjest Jenna88
Skrevet (endret)
I forbindelse med wrapping og muskelstimulator?

Jeg tenker og lurer på om han vil tenne på disse damene...

Ville du tenkt sånn?

(ja jeg vet jeg er sjalu) :rødme:

Nei, ikke egentlig. Men jeg er ikke spesielt sjalu av meg heller da. Jeg tror kanskje jeg er litt for ekstrem andre veien...

Edit: For å utdype: At jeg kanskje har vært litt blåøyd noen ganger. :)

Endret av Jenna88
Skrevet

Jeg jobber i et yrke som gjør at jeg møter kropper i alle utgaver og i alle forfatninger. Atpåtil er de aller fleste menn. Om min samboer hadde blitt sjalu for det tror jeg at jeg hadde flirt rått.

Som sagt, når man har sett nok flesk og strekkmerker, hårvekst og føflekker blir man etterhvert immun.

Gjest lissi32
Skrevet
Jamen helt seriøst!

Dette er jo damer som ikke akkurat er på sitt beste når de kommer til slik behandling. Dessuten er de i alle aldre og fasonger. De er jo ikke akkurat stashet opp for en tur på byen ;)

Dessuten kommer han til å være nervøs for å gjøre noe feil, ihvertfall i starten, så han er vel ikke i den mooden da...

Nei sant det. Høres fornuftig ut, men jeg sliter litt med teite tanker om dagen. Jobber med meg selv hver dag, men har fått litt lite bekreftelse siste tiden, noe han har skjerpet seg masse på nå, men ting er ikke på plass med en gang.

Skrevet
Nei sant det. Høres fornuftig ut, men jeg sliter litt med teite tanker om dagen. Jobber med meg selv hver dag, men har fått litt lite bekreftelse siste tiden, noe han har skjerpet seg masse på nå, men ting er ikke på plass med en gang.

Huff, ja...har sett at du sliter for tiden, og har gjort det en stund. Ikke rart det dukker opp mange tanker.

Håper det går bedre etterhvert nå

:klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...