lubiluu Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 paranormal jeg vet ikke hva jeg skal si...
Brunhilde Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Hva er det skumle med? Og hvorfor vet du ikke hva du skal si? :klø:
mysan Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Synes du det er skummelt? hvorfor det? Jeg ber forresten moderatorene flytte denne til religion og livssyn.
lubiluu Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2007 jeg har et av disse 2004 barna,, hvorfor skal dem kunne brenne ting rundt seg om de ikke får det som de vil? det jeg mener er. tror noen på dette ?
Lurvina Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 Noen tror vel på dette, men jeg synes det hørtes litt merkelig ut hele greiene.
Mann 42 Skrevet 17. oktober 2007 #7 Skrevet 17. oktober 2007 Du verden, er de her enda? Jeg trodde at alle de som frekventerte disse sidene beamet opp da moderskipet passerte oss for noen år siden.
lubiluu Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. oktober 2007 hahaha ja, det hadde muligens vært best
mysan Skrevet 17. oktober 2007 #9 Skrevet 17. oktober 2007 Trenger Pleiaderne noe skip for å reise hit og dit? Det tror jeg ikke.
FrizzleSizzle Skrevet 17. oktober 2007 #10 Skrevet 17. oktober 2007 åja, det der, ja...har hørt om det før, kusina mi gikk på et foredrag på en alternativmesse og helt hekta liksom. Jeg tror ikke på det.
Gjest StockDama Skrevet 17. oktober 2007 #11 Skrevet 17. oktober 2007 ....eh...ikke skummelt, bare tullete.
mysan Skrevet 17. oktober 2007 #12 Skrevet 17. oktober 2007 Tenk om det er tilfelle, StockDama - det vet du ingen ting om. Du bare tror.
Gjest StockDama Skrevet 17. oktober 2007 #13 Skrevet 17. oktober 2007 Tenk om rosa mine elefanter er ekte, det vet du ingenting om heller, men jeg tviler på at du går rundt å påstår de eksisterer bare fordi det ikke kan bevises at de ikke eksisterer.
mysan Skrevet 18. oktober 2007 #14 Skrevet 18. oktober 2007 Nå er det en viss forskjell på ting vi VET ikke eksisterer, som rosa elefanter, og ting vi TROR ikke eksisterer sånn som alt vi kaller overnaturlig og paranormalt. Jeg er åpen for at det finnes utrolig mye mellom himmel og jord som vi ikke vet noe som helst om. Jeg er også åpen for at vi mennesker tror vi er så suverene at vi vi har funnet ut det meste allerede med vår vitenskap mens virkeligheten er at vi er veldig nye og veldig små i dette universet og at vi knapt vet noe som helst. Vi har liten forståelse for ting vi ikke kan forklare, samtidig som vi ikke har kommet langt nok i vitenskapen til å kunne klare å forklare alt som skjer. Jeg ser ikke bort fra at alt dette som vi ser på som overnaturlig kan forklares og måles, men at vi bare ikke har kommet så langt i vår vitenskap at vi har klart å finne opp de måleinstrumentene vi trenger ennå
Gjest StockDama Skrevet 18. oktober 2007 #15 Skrevet 18. oktober 2007 Greit nok at du tror på det overnaturlige, har jeg ingen problemer med =D Selv er jeg ateist, men jeg er fortsatt klar over at vi vet så og si ingenting om det som er rundt oss. Men krystallbarn og unger som setter fyr på ting? Tror nok mest det bare er sci fi ønsketekning, men selvfølgelig, får jeg bevis på at disse eksisterer så skal jeg gi meg over og be om unnskyldning. Intill da, ser jeg på det som tull, som det meste av overtro og myter. Som for eksempel den videoen som ble vist her på kg i et innlegg for en liten stund sia der noen påsto de hadde fått filmet en engel. Vi VET jo ikke om det var en engel ikke, men jeg TROR det ikke er det, jeg må da få lov til å tro noe ikke eksisterer like mye som du kan få tro noe eksisterer. Jeg kommer da ikke å plukker på alle dine innlegg for hva du kan og ikke kan tro
mysan Skrevet 18. oktober 2007 #16 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg tolker ikke "en sterk indre ild som kan få alt negativt rundt barna til å brenne opp fullstendig" som billedlig. Jeg ser det som en metafor. Det er neppe snakk om magi og trolldom her.
Gjest StockDama Skrevet 18. oktober 2007 #17 Skrevet 18. oktober 2007 Det får så være, men i mine ører er hele greia bare tøv.
mysan Skrevet 18. oktober 2007 #18 Skrevet 18. oktober 2007 Helt naturlig at det fortoner seg som tøv for deg. Jeg regner med at like ting egentlig ikke interesserer deg, ergo har du ikke vært borti disse tingene i nevneverdig grad, og når du da får ett sånt innlegg som dette fra paranormal.no servert utifra det blå, så er ikke det merkelig. Helt naturlig faktisk. For oss som interesserer oss for ditt og datt og som leser her og der med åpent sinn så blir det ikke så uforståelig fordi vi har andre knagger og henge opplysningene på. Når det er sagt, så slår det meg at akkurat dette innlegget dreier seg om markedsføring fra en person som driver med aurajusteringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå