Mona32 Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Ser at de har filmatisert 1. boka i "Den mørke materie". Filmer lever sjeldent opp til bøkene etter min mening (med noen unntak...), men hva tror dere? Har dere noen forventninger?
Filur Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Må si jeg gleder meg. Håpet boken skulle bli filmatisert når jeg hadde lest den. Jeg har jo høye forventninger til det meste da, og blir i de fleste tilfeller skuffet. Men krysser fingrene for at det blir gøy.
Grooo Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Her har vi STORE forventninger! Kjøpte nettopp "Historien om det gyldne kompasset" med masse bilder fra filmen, og det ser jo bra ut Endret 17. oktober 2007 av Grooo
Plym Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Det jeg har sett ser veldig lovende ut. Og Nicole Kidman må jo være skapt for rollen som hvahunnåheter. Har ganske høye forventninger, og må prøve å karre meg på kino når den kommer.
Gjest Wolfmoon Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 Er det laget film? Trodde først jeg ikke hadde lest bøkene så var ikke interessert, men så gjorde hodet mitt en listig liten oversettelse til "The Dark Materials" og da skjønte jeg jo hva dere snakket om. Kanskje jeg må ta meg en tur på kino igjen da, for jeg likte iallefall bøkene veldig godt.
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 JAAA eg gler meg! No som det har vore så mange seriøse og bra filmatiseringar av fantasybøker for folk i alle aldrar (LOTR, Harry Potter, Narnia for å nemne nokre) trur eg nok dei vil klare å gjere noko bra utav dette òg. Det går liksom ikkje an å berre kome opp med noko skvip lengre, dei veit det må bli bra sidan det har kome så my bra før dei.
Mona32 Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. oktober 2007 JAAA eg gler meg! No som det har vore så mange seriøse og bra filmatiseringar av fantasybøker for folk i alle aldrar (LOTR, Harry Potter, Narnia for å nemne nokre) trur eg nok dei vil klare å gjere noko bra utav dette òg. Det går liksom ikkje an å berre kome opp med noko skvip lengre, dei veit det må bli bra sidan det har kome så my bra før dei. Er enig, men.... Etter å ha lest en bok så har man jo sine private bilder i hodet, og har for mange ganger blitt skuffet over at filmen ikke klarer å leve opp til "mine" bilder Tror faktisk den eneste gangen filmen har overgått boken er Ringenes Herre. Kom meg aldri igjennom bøkene (mulig jeg var for ung da jeg prøvde...), og ble kjempeimponert over filmene!!! Men, jeg HÅPER at de har klart å få til et bra resultat!!!
Catzy Skrevet 18. oktober 2007 #8 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg gleder meg masse! Jeg er litt skeptisk til isbjørnen, men det er mulig jeg svelger animasjonen når jeg sitter i kinosalen og har latt meg rive med. De bildene og traileren jeg har sett lover veldig godt!
Gjest Raptuza Skrevet 30. oktober 2007 #9 Skrevet 30. oktober 2007 Eg gledar meg for no held dei på å laga den andre Narniafilmen!!
Antagonist Skrevet 30. oktober 2007 #10 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg gleder meg!! Lurer på hvordan de i praksis har gjort menneskenes demoner, der er jeg ganske skeptisk både til animasjoner og til i hvilken grad de faktisk er med. Har ikke sett dem på noen av bildene fra filmen nemlig. Tror både Nicole Kidman og Daniel Craig gjør seg godt i de rollene de har fått!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå