Gå til innhold

Sånn egen flaske til å vaske oppvaskmaskinen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i butikken idag, og fikk øye på den lille flasken som er oppvaskmaskin vaskemiddel. Sånn man vasker oppvaskmaskinen med for fjerne kalk og fett...

Men er det egentlig noe vits?? :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var plaget med dårlig lukt i oppvaskmaskinen og prøvde en sånn flaske. Det funket kjempe bra, nå lukter det ikke surt lenger :)

Skrevet

Mamma vasket med sånn og etterpå syntes hun det luktet så rent at hun egentlig ikke ville bruke den, sånn at den ikke luktet like rent igjen :fnise:

Skrevet

Jeg pleier bare å bruke eddik jeg, billigere og funker like bra..

Skrevet
Jeg pleier bare å bruke eddik jeg, billigere og funker like bra..

Eddik fungerte ikke hos meg!

Skrevet
Vi var plaget med dårlig lukt i oppvaskmaskinen og prøvde en sånn flaske. Det funket kjempe bra, nå lukter det ikke surt lenger :)

Hm...oppvaskmaskinen her lukter heller ikke så veldig godt mer.

Hvor mye koster en slik flaske, og kan den brukes flere ganger?

Hvem skulle trodd at jeg vurderer å kjøpe denne her...ble nesten provosert av reklamen ;)

Gjest lillebøll
Skrevet

Dere snakker om da? Ikke hørt om jeg.

Skrevet
Var i butikken idag, og fikk øye på den lille flasken som er oppvaskmaskin vaskemiddel. Sånn man vasker oppvaskmaskinen med for fjerne kalk og fett...

Men er det egentlig noe vits?? :klø:

Pappa har jobbet som repratør på eletriske ting i 25 år. Aldri i sin tid har problemet vært i rørene på oppvaskmaskinen. Så han lo av reklamen.

Men at man føler maskinen blir rein og at lukt fjernes er en annen ting. Finnes rimligere alternativer da,f.eks eddik eller salmiakk tror jeg!

Og ikke minst ta en gjennomskyll av maskinen uten noe av og til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...